2009年2月22日 星期日

格仔熱

近排好多鋪頭都做緊大減價,有少少購物病態既媽咪,試問又點會忍得住手呃?佢除咗買野俾自己,仲幫皓皓bb我大手入貨,攪到爸爸終於忍唔住講:夠啦!真係著唔晒啦!爸爸呢句說話,令媽咪有如當頭棒喝,所以佢決定唔再買野俾我(暫時)。响媽咪收手前入既貨當中,除咗有佢鍾意既粉紅色衫之外(應該話係佢鍾意我著粉紅色),仲有幾件今季既大熱--格仔,呢期show住兩件俾大家睇先.....


     


     lam晒脷,好似又執到正野喎!


  


  哈哈!之唔係益力多!


  


  雖然個樽係「吉」既....


  

 


  不過樽邊仲'lam'到少少味....


  


  只要仲有少少味,我都唔會放棄既!


  


  咦?好似'lam'到冇嘜味喇喎.... 


  


  呀!有計.... 


  


  伸條脷入個樽裏面咪得囉!


  


  裏面嗰啲果然係味道濃郁d!


  


  再黎過....


  阿b,飲就飲la,做嘜好似鬼鬼祟祟偷蕃薯咁啫?


  


  呢件就係另外一件格仔衫.... 


  


  唔知今日媽咪同我去邊度呢?   


  


  原來去佢成日幫襯既老闆娘度買衫....


     


     老闆娘俾咗枝羽毛筆我玩....


     


     fing黎fing去,又幾好玩喎!


     


     我似唔似跳緊羽毛舞?   


  


  又去咗three sixty買壽司食....


  


  終於有得渣車車,你哋睇吓我,有姿勢有實際架!


     


     實情係要詩詩表姐傍住--驚我碌出黎....


     


再睇真啲,唔止詩詩表姐傍住,仲有心心表姐推住,同埋媽咪、芬姨監察住,哈哈!


 


 


沒有留言:

張貼留言