2009年2月5日 星期四

黑超特工

年初八,爸爸媽咪同我上咗Ceci EE屋企拜年,佢個屋企都唔錯,有得食(牙仔餅)有得玩(嚴格黎講係我比佢哋玩)....


  


  嘩!咁有型!邊位黎呀?


  


  你哋唔係連我都唔認得呀?


  


  點都認得個髮型卦!


  


  點解突然之間咁快天黑既?


  


  爸爸媽咪,快d 番屋企瞓覺la!


  


  你哋好衰架!成日玩人!


  


  不過好彩,我都有野玩!


  


  就係呢架車車喇!


  


  不過我淨係鍾意佢嗰四個轆,因為識轉呃嘛!


其實直到今日為止,我哋都未拜完年,所以呢個新年都算過得幾充實!


1 則留言: