2009年2月2日 星期一

新春行大運part2

年初六嗰日,爸爸媽咪本來plan好晒入新界行大運,連地點都選定架啦,點知攪吓攪吓,又發覺唔夠時間,所以最終只係出咗九龍行大運....


  


  雖然去唔成新界....


  


  不過呢度都唔錯呃!


     


     喂!媽咪!我仲未識企架喎!


  


  嘩!心心表姐,咁大風既?我個九一分界髮型亂咗la!


  


  好彩媽咪咋咋林幫我撥番好個頭....


     


     唉!媽咪,你又黎喇...我真係跌架la!


  


  影相咁悶,去公園玩吓好過la!


     


     呢個設計真係差...咁鬼高!


     


     玩玩吓又要影相,勁無奈....


     


     全公園我最like玩既就係呢個喇!


     


     玩到好口渴,飲番啖汽水先!


  


  去完尖沙咀,我哋又轉移陣地去咗又一城....


     


     呢度好大個花陣呀!


     


     心心、詩詩表姐一齊影la!     


  


  但係心心表姐你hip埋咗對眼喎....


     


     終於有一張一齊望鏡頭喇!


  


  左右護法--扶住我影相。


  


  但係攪到我好似俾差人「塔」住咁....


 


就係咁樣,又行完一日大運喇!幾時先去新界?或者要等媽咪放復活節假lu!


沒有留言:

張貼留言