2010年9月19日 星期日

Barbecue Night

九月十一日(Sat)


今日爸爸媽咪約咗一大班朋友去大潭BBQ,順道同哈哈爸慶祝生日,呢一個禮拜,媽咪已經成日同皓皓提住呢件事,又教佢燒嘢食既時候有啲嘜嘢係唔應該做既咁樣,點知呢啲說話原來佢入晒腦,某日佢自己講:唔可以掂火火,會燒親隻手,好痛。。。。真係攪笑bb!



呢度供應一般既燒烤食品,但係我哋鍾意食seafood,


所以自己買咗幾袋海鮮黎燒~~



因為落大雨,所以成班人堆晒响篷裏面坐同埋燒嘢食。


其實一早已經知會落雨,不過大家興致勃勃話:


照燒,冇問題!



同阿b好啱key既老鼠哥哥~~



阿b好鍾意食腸仔,猛咁話好食。。。



偷飲清涼茶~~



呢度本來有得打籃球,跳彈床,打乒乓波。。。


但係因為落雨,所以籃球彈床冇得玩,淨係可以打乒乓波~



有姿勢,冇實際。。。成日打唔到個波



呢日最開心應該係心心表姐,因為我哋俾佢自己燒,


佢恨咗好耐喇!



其中一樣海鮮~~大花竹蝦!勁正!



呢晚皓皓大解放,狂飲嘢。。。



玩緊咩呢?三個人都咁開心既?



八卦豬裝哈哈哥哥玩緊嘜嘢~~


哈哈哥哥大皓皓七個月,應該玩得埋既。。



皓皓同哈哈哥哥既笑容同眼神都好一致。。。。



原來玩緊姐姐手腕上既kitty驅蚊器~~


姐姐話呢個驅蚊器超有效,媽咪都想買番一個呀!



燒粟米~~我鍾意食!



皓皓攞條粟米同Fion ee條粟米碰碰,然後講:乾杯!



現場有人播勁歌,兩隻豬仔竟然跳起舞上黎,勁攪笑!



皓皓仲要high到舉晒手。。。。



不過呢兩幅跳到好似機械人咁。。。。



兩個又不時捧住對方塊面情深對望,笑到我哋咩~~~



點蠟燭時間~~邊啲人最緊張?呢張相睇到晒。。



主角係哈哈既爸爸,同埋心心表姐,佢哋都係九月之星。。。



心心表姐冇緊過會同佢慶祝埋,冇諗過無端端有蛋糕切,


所以超驚喜~~



影番幅合照先~~


之但係皓皓點都唔望鏡頭,要啤住個蛋糕。。。



大合照完,食埋蛋糕,都成十一點,


老鼠哥哥車我哋番屋企途中,


眼瞓到極點既皓皓仍然死撐,要睇街上面啲車車,


真係貪玩到暈!


BBQ後記


燒完嘢食之後嗰兩日,皓皓都有問媽咪:聽日係咪去燒嘢食?可能佢真係覺得好好玩,如果唔係都唔會成日掛响嘴邊。。。。仲有,燒完嘢食第二日,皓皓逢食嘢就依起棚牙同我哋講:痴牙!平時我哋都會用牙簽輕輕同佢整走啲食物渣滓,但係嗰日就望極都望唔到佢啲牙仔有嘢痴住,最後我哋發現原來佢生飛滋,每逢食嘢就high到粒飛滋,佢又唔識表達喎,就淨係識指住個口話'痴牙',諗起就好笑!不過BBQ嗰日皓皓真係食咗唔少,唔怪得會生飛滋既,下次都係唔好俾佢食咁多~~


3 則留言:

  1. so want to BBQ... is this a BBQ buffet?!
    [版主回覆09/25/2010 19:56:00]一大班人bbq真係好開心.....都唔知算唔算buffet,佢計人頭費,然後俾若干份量既嘢食我哋,但係都夠食既~~

    回覆刪除
  2. 生日快樂to心心表姐and ur fd~
    大潭即係邊樹黎呀??? 元朗果d呀?
    d海鮮好似好正甘ar
    "而家y blog係咪以後都唔洗再打驗正碼架喇?
    [版主回覆09/25/2010 19:53:00]Thx ar.....大潭响香港島呢邊,都幾遠....
    啲海鮮响香港仔買,好正~~
    你呢排係咪好少遊blog呢?而家好似話大家係blog友既話就唔駛入驗正碼嘛.....

    回覆刪除
  3. oic...甘我都好少會去果邊了
    哈哈哈, 係咩, 我真係5知呀....少左好多去留言=p

    回覆刪除