2010年9月15日 星期三

開心發現@歷史博物館

九月四日(Sat)


今日爸爸有假放,我哋去咗尖沙咀行街街,然後去歷史博物館,原來呢度都幾多嘢睇,10蚊入場費,又有冷氣嘆,真係抵!



出到尖沙咀已經下晝點幾,第一時間梗係醫咗肚先啦!



皓皓想'筆'壽司飯食。。。。



熟識我哋既朋友一定知~~


我哋又响Sushi Hiro食lunch。。。



食完飯去新港行咗一陣。。。。



黎呢度既目的得一個~~就係睇吓Merci有冇新貨。。



沿途經過一個公園,皓皓即時雙眼發亮~~



因為有呢隻韆鞦玩咩嘛~~


不過呢個公園仔肯定人跡罕至,因為皓皓'sir'完滑梯,


條褲仔竟然變咗黑色,早知睇清楚先至俾佢玩...



@歷史博物館~~



真係好似以前鄉下啲祠堂。。。



'包山'~~真既未見過,睇呢個頂住檔先啦!



皓皓曾經响街頭睇過舞師,仲睇到入晒神,


而家見到後面嗰隻唔郁,反而有啲驚!



人力車~~



咁細個既coolie,見過未??



仲要係擺晒pose既coolie喎!



後面個海影出黎都幾真!



有隻船泊咗响度,皓皓見到,竟然....



扮上船,同我哋揮手道別...



仲要講:Bye Bye喇,我上船喇!



扮寄信??



後面張相入面既人,媽咪好似一個都唔識...



呢架係??



電車囉!皓皓雖然只搭過一、兩次,但係都認得...



仲識自己講:上電車!



淨係响呢架電車度上上落落都玩咗好耐!



見到啲麻包袋,就會諗起以前皓皓婆婆都係去雜貨舖糴米架!


(糴:音笛,簡化字寫成籴,一睇就知個意思係入米~)


(哈哈,媽咪職業病發作~~)



皓皓攪嘜鬼呀?咁緊張既?直頭想禽入去喎!



擰轉面同媽咪講:我要糖糖....



原來....入面擺咗啲瑞士糖~~



令人好懷念既擦膠呀!



睇到呢個場景,不禁覺得~~


而家既細路既物質享受真係好好多!



哈哈,睇到呢張poster,媽咪同芬姨都大笑起黎!


點解?因為舅父以前番學都係用呢類喼,


某年屋企裝修,發現呢個喼仲未掉,


我哋呢班兄弟姐妹發晒癲咁笑,


仲為佢起咗個名:喼神....


一家人坐埋一齊講吓無謂嘢,嘜都笑一餐,真係開心!



跟住我哋响博物館門口吹bubble...



皓皓以前只係玩自動噴bubble嗰啲..



今日係第一次玩呢隻真係要自己吹既bubble..



見佢吹到好肉繄,連口水都流埋出黎~~



媽咪諗佢見到自己吹到咁多bubble出黎,


肯定覺得超滿足同埋超興奮!


最後媽咪要同佢講泡泡冇晒佢至肯走~~


 


沒有留言:

張貼留言