2013年1月10日 星期四

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 2(part 1):二条市場+時計台留影

12月23日(星期日)

Day 2
酒店
二条市場時計台→白之戀人館→三井outlet→蟹將軍→酒店



Day 2,我哋既自駕遊正式開始。。。。一朝早,爸爸同Bear Bear契爺佢哋去攞車,然後番酒店車我哋出去。不過攞得車嚟,都已經九點幾喇~~
今日全日行札幌,時間看似好充裕,但係齋响札幌已經有唔少景點,加上呢啲地方既close time都比較早,所以我哋唯有揀幾個最鍾意既地方去啦!



@Hotel Gracery門口~~
皓皓著咗雪鞋,踩入啲雪堆度都冇有怕!



第一站:醫肚先啦!
嚟到北海道既三大市場之一:二条市場~~



本本旅遊書都有介紹呢間丼茶屋(どんぶり茶屋),我哋當然唔會錯過啦!




可能時間都唔早,已經過咗人流最旺既時段,所以我哋等咗一陣就有位喇~~






呢個旅程,兩個小朋友一時就好friend,一時就嘜都鬥一餐;
仲鍾意互相向對方阿媽篤灰,好似哈哈哥哥,就成日同我講:
玲ee,皓皓佢仲打機唔食嘢呀!
真係畀兩個豆丁激死又笑死~~



主角出場。。。。。人氣推介,賣相極之吸引既特色丸鮮丼~~
五款唔同食材,全部新鮮味美。。。。



價錢方面就。。。。同旅遊書所講相差好遠囉。。。。啲書既資料真係唔update架!
一個早餐嚟計,呢set嘢都頗貴,不過,我哋呢個柴娃娃旅行團團友,一早已經聲明:
要食得盡興,有大食大。。。。最多,番到HK節衣縮食囉,wakaka!






食完早餐,行去一條馬路之隔既狸小路逛咗一陣。。。。。



每次路邊有厚厚既積雪,哈哈哥哥例必興奮!仲會玩到瞓晒身。。。。
相比之下,皓皓玩得冇咁放!通常佢feel到自己隻手有啲僵,就會自動自覺唔玩~~



不過佢就愛上咗畀爸爸抱住然後雙腳插落雪嗰度,會笑到卡卡聲~~




逛咗陣狸小路,我哋就嚟到札幌既地標,亦係北海道既文化遺產之一:時計台~~



外觀好似一座教堂,一座鐘樓~~



但其實佢歷史悠久,建於1878年,當時係「舊札幌農學校演武場」,
札幌農學校,即北海道大學既前身。。。。




影咗幾張相,望一望側邊,咁多人既?
原來側邊有一座站立台,專係畀人企上去影相。。。。
唔通。。。。呢個角度影出嚟係最靚既??




鐘樓真係會響架,佢既鐘聲仲被選為「日本之音風景百選」之一添。。。。
不過我哋影完相就趕去下一個景點,無緣聽到佢既鐘聲喇~~




其實時計台真係無甚特別,不過話晒咁有代表性,都要到此一遊既。。。。


遊完時計台,我哋就驅車去下一個目的的,亦係札幌市中媽咪最想去既地方:
白之戀人館。。。。。下回再續~~


Day 2~~待續




1 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2013年1月15日 清晨6:29

    有埋朋友一齊去,小朋友有伴,睇怕皓皓勁開心!
    [版主回覆01/22/2013 01:47:33]都係架,有個差唔多年紀既小朋友一齊玩,點都開心啲既~~

    回覆刪除