2013年1月21日 星期一

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 3(part 1):企鵝巡遊@Noboribetsu Marine Park Nixe



12月24日(星期一)

Day 3:Hotel Gracery check out→札幌中央批發市場→登別石水亭check in→Marine Nixe→棕熊牧場→溫泉街→石水亭


Day3,我哋離開札幌,嚟到登別~~
呢日既重頭戲,非登別海洋公園尼克斯裏面人氣No.1既企鵝巡遊莫屬喇!



企鵝見過好多次,但係咁近距離,睇住佢哋搖搖擺擺,傻頭傻腦咁樣响面前行,就係第一次!
真係勁kawaii既呢!





呢朝我哋七點幾就執齊行裝check out~~
大件行李keep响酒店,三日後至番嚟攞番!



尋日我哋去咗二条市場,今日我哋嚟一個少啲人去既市場~~札幌中央批發市場!




旅遊書較少介紹呢個市場,所以我哋求其撞入一間搵食。。。。
當然。。。。。質素唔會差啦!



仲幾抵食添。。。個海膽飯既set只係2200 yen,平過尋日既個五色丼~~


嚟北海道,日日食魚生海產都食唔厭,因為實在太鮮美!



食完早餐,就出發前往登別。。。。。
初初諗住落雪渣車要駛得慢啲,要用多成倍時間先會到達目的地,但原來唔係喎~~
只係一個鐘鬆啲,就見到呢一尊巨型紅面鬼像,亦即意味住我哋已經踏入登別區域~~



我哋先去今晚住既石水亭溫泉旅館check in~~


諗住順便book定今晚浸貸切風呂既時間~~
上網睇酒店既時候,知道呢間可以免費浸家族風呂,唔駛去公共用既溫泉浸,
呢個亦係我哋揀呢間酒店既主因。。。。。
但點知原來係冇呢個優惠架,有啲失望,冇得同皓皓一齊浸lu~~

 
擺低啲行裝,我哋就嚟到Noboribetsu Marine Park Nixe~~




見到一大片雪地,大家又忍唔住停低玩吓雪。。。。。



呢度啲雪唔算太軟身,應該可以砌到雪人呀!



買完飛入場,就見到一座偌大既城堡。。。。。
(註:如果諗住去埋熊牧場同忍者村,記得同售票員講話買Theme Park Ticket呀,抵好多架!)


座古堡係呢個公園既中心,亦係陣間企鵝巡遊既所在地~~
而呢座古堡入面查實係一個水族館嚟既。。。。



未到巡遊時間,所以我哋先周圍參觀同埋食吓嘢~~




成個旅程最唔好食既一餐。。。。
普通貨色,價錢又唔係平。。。不過响呢啲主題公園裏面食嘢,都預咗架喇!




食完嘢,差唔多到巡遊時間,一出到廣場,已經見好多人企晒响度!
我哋都即刻霸番個位先~~



等候期間,皓皓好似好興奮咁喎~~
 


登登登登。。。。主角終於出場喇!
總數雖然只係得八隻左右,一啲都唔壯觀。。。。



亦冇想像中行得咁整齊。。。。。



不過真係超級可愛囉!




皓皓不斷嗌:企鵝,你過嚟啦!你過嚟啦!
但當隻企鵝真係走過嚟既時候,佢又嚇到尖叫同埋想逃跑喎。。。。
畀佢笑鬼死~~

 


人太多,好難先影到皓皓同企鵝既合照。。。。。


巡遊咗大概廿分鐘,企鵝仔就番屋企喇~~



好想摸吓佢啲毛。。。。
其實企鵝唔怕人,行得好近,絕對係可以摸到架!
不過我覺得應該守吓規矩既,人哋舉晒牌寫明唔准摸,無謂明知故犯啦~~



睇完巡遊,大家都冇意慾睇海豚海獅表演,所以決定行多個圈就走喇!
Bear Bear契爺佢哋行水族館,爸爸媽咪唔跟大隊,因為諗住同皓皓玩渣車仔。。。。。
點知搵唔到個車場(原來唔知維修定close咗),最後嚟咗遊樂場玩~~


條滑梯好長。。。。。





皓皓玩到超開心~~


遊樂場冇嘜設施,除咗滑梯,只得一列火車仔~~


之後行吓啲鋪頭買吓嘢。。。。。


就離開Marine Park Nixe去下一個目的地喇~~


Noboribetsu Marine Park Nixe雖然地方唔大,海豚海獅表演同水族館同香港既海洋公園差唔多;但單係睇企鵝巡遊,都可以話值回票價既!


Day 3~~待續

2 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2013年2月8日 清晨5:41

    嘩,睇企鵝好正呀!!個海膽同魚生飯仲正呀
    [版主回覆02/18/2013 17:40:17]我哋日日係咁食,真係好新鮮好正~~

    回覆刪除
  2. 企鵝巡遊真係好值得睇呢...咁近距離喎...好難得呢!!! 點解日本既魚生飯碗碗都咁FULL咁靚ga!! 好想食呀...見到碗海膽飯...真係流晒口水呀~~~
    [版主回覆03/04/2013 23:19:25]係呀,好難得咁近距離睇,其實唔少人仲走去摸添。。。。
    啲魚生飯真係正到不得了。。。。

    回覆刪除