2013年1月5日 星期六

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 1: Sapporo white illumination @大通公園

今次既北海道之旅都可以話係幾即興既,因為成班朋友八月中講起話想一齊去旅行,到九月就扑鎚鐵定旅行地點兼夾畀晒錢,慌死有人會臨時縮沙咁。。。。wakaka!講笑啫!事實上係。。。。旅行社個相熟agent同爸爸講聖誕去北海道會超爆,如果出晒價我哋先至落決定,分分鐘冇機位,所以穩陣起見,我哋咪一早畀錢攞晒位先囉!

原來聖誕假期去北海道真係超貴,加上我哋啲禦寒衣物,要由頭添置到落腳,可以話係未出發,先出血~~~不過聽人講,聖誕既北海道好靚好浪漫,加上媽咪同皓皓都未見過落雪,所以。。。。。一諗起可以過一個白色聖誕就超興奮!

好!我哋既北海道聖誕飄雪の旅,start!

12月22日(星期六)

Day 1
:新千歲機場
Gracery Hotel拉麵共和國大通公園
酒店


好早,八點幾機飛東京,再响東京轉機~~




@羽田機場~~
呢程轉機都幾麻煩,因為落機後要自己攞行李去轉內陸機。。。。


 
轉內陸機要搭shuttle bus由國際線坐過去內陸線~~

坐shuttle bus要行出室外。。。。。唔。。。。。東京唔算太凍,應該有4-7度左右~~


雖然麻煩少少,不過人唔係太多,check in都算快,黎到閘口,仲有時間hea一陣。。。。。


國內線呢程係坐JAL~~


呢程機一個鐘鬆啲,好快到埗~~


搞掂晒,即刻買飛坐JR去札幌,車程半個鐘左右~~
差唔多到札幌既時候,已經見出面落緊雪。。。。


一落車,即刻著晒全副武裝。。。。
皓皓同哈哈哥哥著一模一樣既羽絨,好似孖公仔咁。。。。。


行出室外,feel吓落雪既感覺,好正!
皓皓打開手板,好興奮咁嗌:媽咪!我接住啲雪喇!


由地下街行去酒店,沿途見到媽咪既飛佛sanrio。。。。。


不過我哋趕住去酒店check in後出去玩,所以冇入去睇,影張相算喇~~


因為唔係幾識路,行行吓地下街又上番地面。。。。。
兩隻豬仔見到街邊厚厚既積雪,喪high~~



終於到酒店:Gracery Hotel~~
酒店响正大丸對面。。。。。



酒店好近JR,啲房都乾淨舒服,不過就冇view,只係望到東急既牌~~



响酒店安頓好一切,就外出覓食~~
本來我哋諗住坐車去狸小路嗰邊食蟹宴,但係大家又凍又肚餓,所以近近哋。。。。。
去咗拉麵共和國~~



呢度有八家拉麵店,我哋揀最多人嗰間食,所以三個family要各自分開坐~~


麵質唔錯,湯底就鹹咗啲。。。。

 

不過响咁肚餓既情況底下,碗熱辣辣既拉麵變得特別窩心~~
皓皓嘟晒嘴,因為扭計要玩扭蛋,但其實佢已經扭咗好多。。。。。
大家見唔見到枱面嗰堆波波?係啲one piece 掛繩波波嚟既~~





共和國入面有架SL鳴門號懷舊火車~~




又有啲模擬既懷舊場景畀人影相。。。。



食完拉麵,咋咋林坐車去大通公園,感受吓呢邊濃濃既聖誕氣氛。。。。。
事關大通公園每年11月尾至12月,都會舉辦Sapporo white illumination ~~



公園擺咗好多大型聖誕燈飾,加埋飄雪,真係靚到不得了~~


仲有一大片軟綿綿既雪地,兩個小朋友攞啲雪拋嚟拋去,玩到忘晒形~~


掛住玩雪,叫極都唔肯影相,咁爸爸媽咪自己影囉!
後面既札幌TV塔好搶鏡~~



幾經艱辛先叫到皓皓過嚟,不過影多張就面露痛苦之情,畀佢激屎~~



最後要叫埋哈哈哥哥過嚟,皓皓見大家都冇得玩雪要影相,先至冧番晒。。。。。


扮滑雪,haha~~


周圍都係聖誕燈飾,勁有feel~~





沿住公園行,仲有聖誕市集,啲檔攤售賣既聖誕飾物好得意!
行到十點零鐘,啲雪越嚟越大,所以我哋去便利店買完嘢食就番酒店喇~~


番酒店,淥個迷你合味道畀皓皓嘆~~

估唔到,嚟到北海道既第一日已經見到落雪,
媽咪細個已經好恨睇落雪,今日終於得償所願,好開心!


Day 1~~完



5 則留言:

  1. 有沒有細心留意飄雪的形狀啊? 原來很精巧的。
    [博師奶Mrs.blog回覆01/11/2013 09:18:51]
    [版主回覆01/11/2013 00:20:10]有呀,啲形狀真係好似人哋啲圖畫畫出嚟既樣咁,好靚~~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2013年1月15日 清晨6:27

    嘩!!你地就好啦,恨死隔離呀!
    [版主回覆01/22/2013 01:48:17]一番嚟hk啲yen就勁跌,真係慘......

    回覆刪除
  3. 超級正呀!!!!!!!!!!!!! 我好想X10000 睇雪玩雪GA!!!!! 恨左極耐都未去到呢...我老公唔鍾意冬天囉...怕凍呀...叫極佢都唔肯去好凍有雪既國家...激死我呀!!!
    你地去北海道仲可以同朋友們一齊去...好正呀...大家互相照應又好玩....皓皓又有哈哈哥哥陪玩喎....開心爆~
    [版主回覆03/04/2013 23:23:16]唔會既,睇個樣你老公應該好順得人,我諗佢一定會陪你去既,plan吓吖~~

    回覆刪除
  4. 請問你囝囝著咗幾多件衫,包括d咩衫,先夠暖,有冇痴暖包,因為我都想今年帶我囝囝去過白色聖誕呀,謝謝
    [版主回覆07/28/2013 04:06:16]uniqlo heat-tech 打底,中層普通衫,外層一件fleece+防風防水羽絨,我覺得已經ok,零下十零度嗰陣再加暖包....
    因為我哋驚佢响室內有暖氣會熱得滯,所以冇著羊毛底衫,我覺得加件fleece,保暖作用大好多~

    回覆刪除