2013年1月14日 星期一

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 2(part 2):浪漫醉人@白之戀人館Shiroi Koibito Park

12月23(星期日)

Day 2
酒店
二条市場時計台白之戀人館三井outlet蟹將軍酒店


繼續我哋既day 2旅程。。。。。時計台之後,我哋嚟到下一個目的地~~齋聽個名已經覺得甜到漏既。。。。。白之戀人館Shiroi Koibito Park!


上網睇過人哋响夏天影既相,覺得好靚。。。。。原來冬天時候鋪滿白雪,個feel仲正仲浪漫~~
見唔見到皓皓個頭仔呀?係爸爸好辛苦咁舉高佢,佢先可以响個窿窿度突個頭仔出嚟影相咋!


白之戀人館分為收費區同免費參觀區~~
原本媽咪都想去收費區嗰邊自製一盒屬於自己既白之戀人朱古力,但係。。。。。
製作需時呀!我哋啲時間實在太緊迫喇,唯有齋响免費參觀區買吓手信,影吓
相咁~~


我哋先入室內參觀同影相~~






佈置得好有聖誕氣氛~~



用喬契爺部大機影既全家福~~



Bear Bear契爺契媽抱住兩個契仔幾開心!
希望佢哋快快趣趣生番個,咁就更加熱鬧lu!




呢度裏面好吸引架。。。。。係嘜嘢嚟?



畀啲提示大家。。。。。啱喇,就係賣波板糖既,同埋。。。。。



專賣五顏六色彩絲糖既地方囉!





仲可以欣賞人哋既製作過程~~



影完相,大家就去買吓手信,同埋。。。。。。





嘆番杯滑滑雪糕先~~



Bear Bear契媽每個契仔送一枝波板糖~~
不過枝糖啲色素好勁,皓皓食完成個口都係藍色。。。。
 


北海道既冬天,四點幾左右就開始天黑,所以我哋趁未天黑,
咋咋林出室外影吓啲靚景~~




歐洲式庭園建築,就好似童話故事裏面既城堡一樣~~



响呢個拍攝靚位,有兩三個職員專門幫遊客影相~~
當然,佢哋都會用自己機幫你影,然後整幅靚靚相sell你。。。。。
只係1200yen,我哋都買番一張留念~~





好得意呀。。。。有好多間鋪滿皚皚白雪既小屋。。。。。



皓皓自動波逐間逐間走過去影相~~



其實啲屋仔仲可以坐埋入去,小朋友實覺得好好玩






有鹿車坐添



後面背景啲公仔好可愛~~


遊園火車,皓皓鍾意,一定要坐啦~~



皓皓&哈哈哥哥,仲有一張飛,係畀陪坐員~~爸爸既



出發。。。。。




兩個豆丁最興奮就係呢刻喇~~



架火車會繞園一周,感覺上好似坐咗好耐,仲會'捐'山窿添,都算抵坐~~






坐完。。。。。兩個都話好好玩~~





趁佢哋坐緊火車嗰陣,影吓周圍既靚景。。。。
玩完火車,天色開始黑喇,我哋亦係時候去下一站lu~~ 

Shiroi Koibito Park

Day 2~~待續





1 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2013年1月15日 清晨6:30

    我記得我地兩年前暑假都黎過,但D影色同雪日既冬天真係差好遠呀!
    [版主回覆01/22/2013 01:46:35]係呀,夏天同冬天真係完全唔同玩法~~

    回覆刪除