2013年1月18日 星期五

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 2(part 3):味覺大滿足@蟹將軍





12月23日(星期日)


Day 2酒店二条市場時計台白之戀人館三井outlet蟹將軍酒店


離開白之戀人館,嚟到呢個旅程中我哋認為最有機會狂掃貨既地方~~三井Outlet Park札幌北廣島~~

未嚟北海道前上網check過北海道兩個outlet既shop list~~Rera千歲同埋三井Outlet Park,發覺後者有我哋鍾意既牌子:MercibeaucoupNe-net,TC,所以完全唔駛考慮,三井Outlet Park係我哋必去既地方。。。。。

車程唔遠,不過到埗已經五點幾,雖然心急掃貨,但大家都餓到打晒鼓(事關我哋掛住行,未食lunch),唯有。。。。。。去food court食嘢先啦~~



未入到food court,我哋又中伏。。。。。
皓皓見到成排扭蛋機,賴死唔郁。。。。。




不過扭蛋又真係幾吸引,會令人不自覺咁越扭越多。。。。。。
想當年,爸爸媽咪都鍾意儲扭蛋,我哋呢條'扭蛋癮',都唔知係咪遺傳咗畀皓皓,haha!



呢度既food court食物質素幾好!
唔止爸爸媽咪既魚生飯同拉麵好食,
Bear Bear契爺同喬契爺都話佢哋啲咖喱同冷麵正呀!
如果。。。。。。香港啲food court都有番咁上下就好喇~~



食飽飽,爸爸媽咪即刻衝去目的地掃貨。。。。。。
皓皓冇心機睇,全程就stay响呢個area玩~~



又係既。。。。。'掃貨'呢啲大人既玩意又點啱佢吖?
皓皓,等你大個啲你就明架喇~~



雖然係outlet,但媽咪眼見好多貨而家香港都賣緊架,簡直驚喜~~
價錢。。。都平好多吓喎~~
就好似生日時爸爸送畀媽咪既外套,呢邊。。。。竟然平七百幾蚊。。。。
OMG!真係心傷,都叫爸爸唔好買住架啦!
爸爸媽咪响呢度逗留咗粒幾鐘,最後。。。。。出血出到成地都係。。。。
SALE畀咗幾十張擦擦抽獎券我哋,又幾好彩喎,有一張竟然擦到500yen現金券~~



對爸爸媽咪嚟講,今次shopping既時間得咁少,認真唔夠喉呀!
離開outlet,我哋又渣車嚟到Ario,因為呢度9點先close,一於拼盡佢。。。。。
其實响呢座大型購物商場旁邊就係啤酒博物館,原本媽咪都想去望吓影吓相,同埋試吓啲日本啤酒,
奈何呢日我哋太晏出發喇,所以去唔到太多地方。。。。。



行完Ario,即刻仆去食dinner喇。。。。。
札幌食蟹名店~~蟹將軍!






後面個水池裏面有好多蟹,等位期間,兩個小朋友猛咁探個頭出去睇,真係驚佢哋失重心跌落去。。。。
於是媽咪放低部ipad望實佢哋,點知後尾唔記得攞番部ipad呀,
到點菜既時候,媽咪先突然醒起手上少咗啲嘢,
爸爸即刻衝番落門口大堂搵,好彩搵得番,如果唔係,呢餐就真係貴喇~~



有嘢食lu,正!啲蟹膏,真係好甘甜!





皓皓唔好食蟹,好彩個set都有啲壽司啱佢食。。。。



每set 6000yen至8000幾yen不等,價錢唔平,不過真係食得好滿足!
每人1set,其實都食到好飽~~
而家打blog見到啲蟹膏同蟹刺身,真係好想好想再食呀!



柴娃娃旅行團團友個個都食到lam lam脷~~





呢排皓皓愛上森林家族,過到呢邊都話要買~~
呢份係頭先响Ario度買既,番到酒店即刻要拆嚟玩。。。。



呢次旅行,皓皓幾乎晚晚都隊一個迷你合味道杯麵做宵夜,幾鬼嘆呀,haha~~


Day 2~~完

2 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2013年2月8日 清晨5:39

    皓皓架森林家族車好正呀!北海道食蟹真係特別正,我地上次都食到lam lam 脷呀。而家Yen平左,真係好想再去日本呀!
    [版主回覆02/18/2013 17:41:56]副森林家族好靚,唔知hk有冇呢隻款呢?
    係呀,我哋一番嚟啲yen就跌,慘~

    回覆刪除
  2. 好彩搵得返部IPAD喳...唔係就.....!!! 蟹將軍好味呀....我好鍾意食蟹GA...尤其蟹膏...正~
    [版主回覆03/04/2013 23:20:23]我都係。。。勁鍾意食蟹。。。尤其蟹膏~~

    回覆刪除