2009年10月26日 星期一

街頭塗鴉。。。

10月24日(星期六)


一連三日既假期開始喇,真係好!一來可以鬆一鬆(近排真係忙爆),二來又可以由朝到晚痴住阿b!唯一美中不足就係爸爸冇假放,唔可以同我哋一齊周圍玩。。


呢日我哋首先去金滿庭食lunch。。。。



個樣得得戚戚。。。。



食緊嘜??



之唔係小籠包囉



軒軒表哥你曳呀,食食吓企响張櫈度



你睇我幾乖。。。。


(媽咪:唔....)


(阿b:媽咪你唔出聲即係默認啦!)


食完飯,陪心心表姐去咗大眾書局買偵探故事書。



又有枒叉玩,我鍾意呀



咦?頭頂好似有啲嘢喎



等我放低兩枝枒叉除咗佢先....


然後去咗club house玩。。。。



不斷跑呀跑,又呢度摸吓嗰度摸吓....



又要爬上張枱度玩....



老鼠仔即係老鼠仔,仲未係咁敢sir滑梯。






不地搬櫈仔,冇佢符....



阿b你曳曳既證據確鑿呀



見咁多櫃,即刻問人攞鎖匙....



周圍亂咁插,又俾佢插得入喎



上面有人係咁望住阿b喎!



佢之唔係芬姨囉!芬姨唔想上鏡,媽咪唯有幫佢變身做隻蟹。


玩飽玩夠,媽咪又同芬姨出發去旺角行街街。。



行行吓街,阿b點解踎咗响度?



原來呢度有間疑似藝術廊既鋪頭。。。。



可以俾人揮筆任意創作



咁阿b緊係唔執輸啦



紥個馬起勢咁畫。。。。



連人哋個地下都畫埋。。。。


大家睇唔睇到地下有條好有藝術感既線條呀?


行咗一陣,我哋又去板前坐吓食吓嘢。。。



hea到差唔多六點,就join埋放工既爸爸食晚飯lu


 


沒有留言:

張貼留言