2009年10月8日 星期四

XX,你匿埋咗响邊豎呀?

大個仔咗既皓皓bb真係越黎越難纏,好似同佢換片咁,佢例牌同你玩強力轉身,攪到你塊片包到咩咩斜斜;又好似沖完涼,佢又鍾意一個鯉魚翻身,响張床度係咁碌、係咁碌,同佢著件衫都好似要同佢搏鬥咁。。。。



呢日沖完涼、著完片,佢又响度狂碌....



好攪笑,無端端遮住自己嗰兩點。



呢排仲要成日自己咸濕自己呀


點咸濕法?



咕咕,你匿埋咗响邊豎呀?


十月四日(星期日)



之前媽咪講過放假既日子,都盡可能同阿b去吓公園,坐吓車仔....



嗱,冇信口開河架!第一張就係啱啱過咗呢個禮拜日影既;


呢兩張就再對上個禮拜日影既....



呢日朝早同媽咪落商場食個早餐,番上屋企瞓番一覺之後


就出去九龍搵心心表姐喇



跟住我哋去咗奧海城搵UFO....



事關呢度有個關於太空既小型展覽。



唔好阻住我,我渣緊太空船....



呢個robot有好多掣禁....



連個地下都整到成個太空咁....


心心表姐係咁講:阿b,你睇吓嗰邊....


但係阿b係都要望住個地下!



終於望鏡頭喇!好嘢!


3 則留言:

  1. 我們去了playtown..不是webpage說的大!...不過森仔超開心...
    [版主回覆10/09/2009 23:56:00]係呀,其實唔係好大,但係對小朋友黎講算多嘢玩.........

    回覆刪除
  2. HAHA!!! 佢好搞笑啊~ 做咩自己望自己~~成日著住條片周圍碌唔比人著衫呢D ANKI都有啊~
    乜奧海城有D甘既野睇, 哈哈, 都幾得意BOR
    [版主回覆10/13/2009 00:32:00]個個細路都係咁,冇時停....
     

    回覆刪除
  3. 佢搵咕咕搵我好開心wor....佢yip 片 look真係好大隻呀, 難怪佢可以強力轉身打側, 我以為佢以經介左片tim.
    [版主回覆10/14/2009 22:40:00]其實佢扯高咗,瘦咗啲架喇!
    都係我懶囉,到而家都未開始同佢戒片

    回覆刪除