2009年12月23日 星期三

我的第一張貼紙相

部腦終於整番好回歸喇,感覺上好似好耐冇上過網咁,不過都有得著既....因為冇咗部腦,冇嘜嘢好做,所以媽咪呢個幾禮拜都早咗瞓....但係唔知點解瞓極都係唔夠!


都係快啲post番之前啲相先,再耐啲就可能唔記得。。


22號去婆婆屋企做冬,爸爸又有得早收工,我哋去咗旺角行一陣街街,點知爸爸突然好好興致,話影貼紙相喎。。。。



皓皓周身郁兼想'扇'落地玩,爸爸媽咪要夾實佢,影到都算係咁架喇!



呢張係上星期六(十九號)响香港仔影既。。。。



嗰日好凍,媽咪同皓皓全日响屋企'龜縮'。


臨夜芬姨同心心表姐黎我哋屋企打邊爐,咁我哋至出關。。



星期日(20號),換好晒衫出街街。。。。



一齊搭lift啲姐姐姨姨話我好官仔骨骨好得意喎。。。


你哋應該讚我好高大威猛,英俊瀟灑至係架嘛!



我哋去咗軒軒表哥仔既屋企玩。。。。


軒軒表哥仔而家開始學彈琴,所以舅父買咗部電子琴俾佢練。



媽咪,點解我哋屋企冇聖誕樹既?



阿b嘜你個站姿咁鬼型既?



而家好鍾意扮聽電話。。。。



仲似模似樣。。。。



食粥粥食到成面都係,唔駛問緊係俾芬姨餵緊啦!


係芬姨先至會餵成咁。。。



康莉表姐,你擺咗啲嘜嘢响我塊面度?



遮咗啲視線既?



喂,好唔舒服喎。。。



你唔幫我除,咁唯有我自己除啦!



呢個表姐成日整蠱我,戴完眼鏡又戴三眼仔眼罩。。


好彩我除得快!



夜晚上太婆屋企食飯,阿b戰戰兢兢咁摸隻wo wo!



太婆屋企樓下有好多閃燈射落地,阿b好興奮咁踩。。



仲想踎低身用手去捉~~傻豬仔!


聽日就係聖誕節,响度祝各位聖誕快樂


Merry Christmas


沒有留言:

張貼留言