2009年12月14日 星期一

Pacific Place vs Elements

十二月十二日&十三日


(星期六&星期日)


近排公司真係好多、好多、好多嘢做,以前媽咪通常5點正就走人,而家....真係走唔到,好多時都要攪到6點幾先至鬆人。唉~~~~~~不過踏入呢個禮拜,媽咪心裏面充滿盼望,因為仲有8個工作天,媽咪11日既聖誕假就到喇。好!開始倒數!而仲有14日,我哋既大阪之旅亦會展開,媽咪可以完完全全撇開工作上既嘢唔諗,真係好興奮呀!


就係因為平時工作枯燥又辛苦,所以每到星期六、日既放假日子,就好似沙漠中既甘露一樣,尤其是可以成日都同皓皓bb一齊,呢啲日子簡直令媽咪趨之若鶩



我哋既聖誕特輯又再繼續喇~~



呢日(星期六)係黎到Pacific Place~~



我哋上年聖誕都有黎呢度呀!



不過上年我仲未識行,仲係任由爸爸媽咪擺佈--


佢哋想擺我响邊度影都得~~



今年?唔好意思喇!要睇吓本少爺既心情~


心情好既就俾你哋影啦



嘩!棵聖誕樹好高呀!



影完相,我哋就買咗壽司番屋企食....



你哋睇吓我~~左一舊,右一舊,食得幾滋味!



係咁望!請你哋食一啖喇!



講笑咋!你哋唔係當真呀嘛?


餵食豬果然係對食物名敏感啲,


皓皓而家識講好多嘢食既名。


計有:奶奶、魚魚、菜菜、果果、提子....


呢日竟然突然之間講:壽司



星期日,媽咪同我先黎奧海城會合表姐佢哋...



搶詩詩表姐個八達通套....



搶完之後好得戚~~


(阿b啲眼睫毛真係...


又鬈又長,成日俾人話好似電咗咁!)



黎到Elements喇!架車車好靚架!



成架車都鑲咗水晶,好閃呀!



今年成個場都用水晶做主題....



個佈置都幾靚架!



等我摸吓掛响樹上面既水晶球先....



商場入面既玩具店門口~~



地方闊落,最適合喪跑,哈哈!



黎到商場另一邊~~好似仲靚喎!



你哋睇吓後面既旋轉木馬....



呀!唔係木馬!應該係水晶馬....



心心表姐好似傻瓜咁自言自語:


'如果可以坐上去就好喇!'


心心表姐,你唔好咁貪玩好唔好?



除咗水晶裝飾,仲有好多五頻六色既聖誕樹!


媽咪話呢度靚過Pacific Place好多喎!



影完聖誕相,我哋就黎咗公園玩~~



呢個公園比以前多咗好多嘢玩....



本來好鍾意扭呔盤既阿b,今日唔願玩,係要落車...



因為有啲佢更加鍾意玩既,包括呢個好刺激既玩意~


企响度搖黎搖去~~



仲有個都幾刺激既搖搖板~~


阿b玩到唔肯落板!


(媽咪要扶住阿b所以影唔到相)


阿b真係高深莫測~


一時膽大包天,一時膽小老鼠!



最後等我阿b响度提早同大家講聲:


聖誕快樂!


仲有~~~


今日14號係好錫我、


個個禮拜同我去吹bubble既芬姨生日,


我都要响呢度同芬姨講聲:


生日快樂、心想事成!


(其實我已經親口同芬姨講咗聲'快樂'架喇,


雖然冇咗生日兩個字,但係芬姨趣趣哋都收咗貨)


沒有留言:

張貼留言