2012年12月1日 星期六

足球小將

唔知係咪爸爸既薰陶呢?皓皓都幾鍾意球類活動。。。繼之前非常熱衷snooker後,近來又變咗一個足球狂熱!

除咗日日'寃'住家中各人陪佢踢波,又成日要求爸爸踢winning畀佢睇,仲連電視上既聯賽都唔放過,睇到好肉緊之餘,又鍾意每事問:係咪12碼呀?咩叫紅牌呀?點解畀黃牌既?邊個犯規呀?????問到爸爸都冇佢咁好氣~~~

當然,而家啲球隊名佢都識唔少。。。。有一日佢同嫲嫲踢波,就走黎問媽咪:
媽咪,嫲嫲係國際米蘭,我係BC米蘭,你估邊個嬴?
BC米蘭??自己作球隊名,畀佢笑死!

爸爸鍾意睇波,亦都鍾意儲波衫,屋企有成箱波衫不特止,仲要有大半係齌儲唔著既,唉!呢啲僻好真係唔要得。。。。。而家佢雖然買少咗,不過見到鍾意既,都忍唔住會買畀自己&買畀皓皓~~~



仲要燙埋字。。。。。。。套國米特登响官網度訂,然後速遞過黎~~
國米嗰套印咗皓皓個名,皓皓超like;曼聮嗰套就印咗Kagawa~~


 
成set波衫連埋褲同襪,爸爸成日話成套著唔靚喎,叫媽咪淨係畀件衫皓皓著。。。。。
媽咪就覺得,成套著幾得意吖~~
皓皓都好鍾意成套波衫一齊著。。。。。
唔知佢係咪幻想自己係綠茵場上既足球小將呢?


好!畀大家睇吓皓皓既踢波英姿先~~


10月21日(星期日)


呢日例牌同皓皓去婆婆屋企,見時間尚早,去咗軒軒表哥仔屋企既會所玩,然後去踢波~~




响club house book咗1個鐘乒乓波,皓皓勁開心,係都要爭住打。。。。。
齋睇甫士好似幾有料喎。。。。。



打起上黎就雞手鴨腳咗啲~~




皓皓話,乒乓波唔係我強項嘛~~~
黎到草地,就係我既世界喇,hahaha~~



有姿勢,有實際架。。。。。


睇我帶波啦!有板有眼架!



呢日皓皓玩得好開心,之後仲好掛住呢個場,成日叫媽咪帶佢去呢度踢波~~~
好啦!皓皓,媽咪應承你,有時間就約舅父表哥仔佢哋黎玩啦!


同場加映~~食食食




@水佬榮~~~花甲蟹煲打邊爐,勁正!





呢日同嫲嫲出街食飯,我哋又去食萍姐~~



媽咪最鍾意呢度啲生蝦,真係百吃不厭~~



23號,重陽節,爸爸冇假放,不過都出咗黎一陣陪我哋食lunch~~



冇頭緒食嘜好,結果又去咗我哋既飯堂。。。。。



壽司廣,yummy!



食完luch,爸爸番工,媽咪就同皓皓响CWB行陣,買埋大閘蟹番屋企夜晚食~~ 



好正,不過唔食得太多,所以冇咗以前咁食得咁密喇~~
唔記得邊一日,去咗金滿庭嘆蟹粉小籠包~~


平時同皓皓食sushi多數去板長,呢日改為去千兩~~



爸爸話啲sushi ok過板長喎。。。。。




鴻星大閘蟹宴~~
本應唔想食得咁密,不過因為成班friend約埋,冇理由掃興唔去架嘛。。。。。
啲蟹都可以既,不過比起我哋自己响老三陽買嗰啲,真係差好遠~~

 

呢日爸爸要留响屋企睇波,所以冇出街,買嘢响屋企打邊爐~~


而家愛上'刨'粟米既皓皓,都食到大半條架~~


沒有留言:

張貼留言