2009年7月24日 星期五

童真

b很喜歡媽媽,也愛黏著嫲嫲,至於爸爸呢?


不能說他不喜歡,因為每天早上,他也會親親仍在熟睡的爸爸


說他很喜歡嗎?又似乎談不上


每當爸爸熱情如火地將面龐貼近他時


他總愛推開爸爸


有時想,阿b有此舉動,也不無原因


比如說,阿b想和爸爸玩,爸爸卻只顧望著電腦和魚缸


b在自得其樂時,爸爸偏愛打擾他、作弄他


   


    媽媽說得對不對,阿b?


某天,阿b正玩得興高采烈


爸爸無所事事,走過去緊緊抱著他,令他動彈不得


b大力掙扎、高聲呼叫,但也擺脫不到爸爸的「魔掌」


媽媽看在眼裏,覺得這個畫面相當有趣--


突然靈光一閃,何不在這時侯拯拯英雄?


說著「媽媽來救你」,便從爸爸掌心裏一把抱起阿b,然後說「爸爸曳曳」


b立即破涕為笑,用小手攬著媽媽,口裏在「咿咿呀呀」


大概是跟媽媽一起駡爸爸吧


當一切回復平靜,阿b在地上玩耍的時侯,爸爸興致又來了


如是者,又是由媽媽拯救阿b


今次阿b像撒嬌的把面兒貼著媽媽面龐,良久不放


 


貪玩的爸爸問媽媽:不知道我這樣子對你,阿b有何反應?


同樣貪玩的媽媽當然樂於奉陪


過一陣子,趁阿b玩得入神之際


爸爸用兩手箍著媽媽,媽媽也「交足戲」,假裝掙扎、痛苦模樣


大叫「哎呀!好痛呀!阿b救我呀」


b究竟有何反應?


立即放下手上的玩具,緊張兮兮地爬過來,一雙小手用力地扯開爸爸的手


最可笑的是,他一邊行動,一邊駡爸爸「曳曳、曳曳...」


此時爸爸已笑彎了腰,一放開手


b緊緊攬著媽媽,生怕媽媽再被爸爸欺負般...


 


爸爸心有不甘,因為他一整天當了壞人,媽媽就只當好人


他提議轉換角色


結果是,任由他叫得再淒厲,阿b只冷冷瞥他一眼....


無動於衷


 



  阿b,多謝你


 多謝你那麼著緊媽媽


 也多謝你帶給爸爸媽媽那麼多歡樂


 你的童真,令媽媽心裏多了一次很美好的回憶


 這點童真,彌足珍貴,因為它會隨時間的洗刷而逐漸消逝


 


後記:阿b成長紀錄


 


十三個月零三個禮拜既阿b,終於耐唔耐敢甩手開步,行幾步咁多啦,慌死跌親,我一早都話阿b係穩陣派


仲有,而家開始標緊第二隻下門牙出黎,上門牙都有生既跡象,阿b,你未有牙仔已經狂食嘢、嘜都食一餐,咁。。。。有埋牙仔咪好唔掂?


 


 


 


5 則留言:

  1. 哈哈!英雄救美!!!!
    [版主回覆07/25/2009 11:41:00]hahaha !我都想阿b係英雄我係美

    回覆刪除
  2. 呀b好得意呀 哈哈 下次我又玩下 睇呀b會唔會save me先
    [版主回覆07/25/2009 11:39:00]你咪試囉,不過唔好抱太大期望喎 !你見啦,佢連爸爸都唔救!

    回覆刪除
  3. 阿 B,
    其實我都唔明 !
    點解你會鍾意俾我抱抱 ?
    上星期六連你個 "英雄救美" 的美人媽咪都可以唔要,
    搭 Van 仔走時都要搵我 ........ !
    莫非 ..... 我似 ....... 奶 .. 媽 ?
     
     
    [版主回覆07/28/2009 22:45:00]話時話,阿b睇到朱咪咪個廣告會笑架,但係橫睇掂睇,你都唔似朱咪咪呃!

    回覆刪除
  4. little Aerin and Eunice2009年7月26日 晚上8:32

    睇黎阿B真係鍚媽咪多D噃,見佢黎 救你,真係冧晒啦!
    [版主回覆07/28/2009 22:43:00]係呀,冧到爆

    回覆刪除
  5. 哈~好搞笑,,可能到時我個仔都系咁XD
    [版主回覆07/28/2009 22:42:00]小b睇黎都係鍾意媽咪多啲

    回覆刪除