2009年7月16日 星期四

三人行,日本遊~~day 4

7月9日(星期四)


酒店→築地→秋葉原→上野→酒店→成田機場


今日係旅程既最後一日喇,因為兩點鐘就要坐機場巴士,時間唔係太多,所以今日只係去秋葉原買game同埋去上野買吓手信就算啦!不過因為响 day 2 去築地食唔到至愛既壽司大既緣故,爸爸心有不甘,所以....


今日我哋再去過,爸爸滿以為响七點半前去到築地就會冇咁多人,點知....


 


 條人龍比星期二見到嗰條有過之而無不及


今次輪到媽咪問爸爸排唔排,爸爸話為咗滿足媽咪既慾望,排就排啦!嘩!聽講媽咪一早表咗態話湊住阿b唔想排成咁,唔知係邊個要滿足邊個既慾望呢?


排咗差唔多成粒鐘,條龍都冇嘜郁過,但係排咗成粒鐘先至話放棄唔排?咁樣更加唔甘心啦....氹咗阿b粒幾鐘,佢先至肯瞓,跟住放落bb車....但係天意弄人,當媽咪諗住終於可以俾阿b瞓番覺好既時候,條人龍突然之間入得好快,眨吓眼就快就輪到我哋,架bb車係入唔到呢間只係啱啱好容納到 12 個座位既鋪頭,於是乎又要抱番起阿b,就係咁,阿b又醒咗喇....


阿b一見到有架電單車泊咗响隔離鋪門口,係都要坐....


   


爸爸話電單車嗰車主啱啱入咗間鋪食早餐,應該冇咁快出黎,於是乎就滿足吓佢既慾望啦,話晒今日爸爸媽咪為咗滿足自己既食慾而要佢辛苦咗成朝....


   


後尾個人渣走架電單車,阿b就用啲好依戀既眼神目送架車離開....


 


終於入去坐低喇,除咗爸爸媽咪鬆一口氣,可以坐低抖一抖之外,我諗阿b都鬆一口氣,原因係先前排隊既時候,成十幾人既目光都集中晒响佢身上,又不斷撩佢,阿b就表現得好忸怩,逃避佢哋視線之餘,仲成日示意叫我哋抱走佢,嗰一刻我完完全全感受到咩嘢叫做「窘」,我覺得阿b好攪笑....


   


壽司師傅撩阿b,阿b又識做地係咁同人揮手,所以又成功地呃咗人哋一碟蛋食;之但係,阿師傅呀師傅,點解你送碟蛋而唔送多舊海膽?


 


師傅好熱情,係都要幫我哋影張全家福,我哋話唔駛,佢以為我哋覺得唔好意思,係咁遞隻手問我哋攞相機....



之後去秋葉原買game,爸爸話隻game香港日本都一早斷晒貨,點知又俾佢搵到喎!跟住去上野買手信,食碗拉麵,然後就番酒店搭機場巴士 lu !


 


 


 


 成田機場留影....


 


每一次離開日本,我哋都會作最後衝刺,响機場食多餐壽司,今次都唔例外。


 


 每次都係食呢間,都唔錯既....


   


   拜拜喇,日本!


 


 阿b既戰利品(媽咪淨係掛住買嘢俾阿b,自己反而買得好少)....


雖然話細路仔大得快,會好嘥,不過見到啲衫褲平幾多吓,又忍唔住手喎!唉!


三人行後記:


辛苦?預咗架啦!但係老實講,真係比想像中好好多--阿b唔算太扭計,又耐唔耐肯坐吓bb車,最開心就係估唔到佢去包包超人館會咁興奮囉!睇到佢玩得咁投入,簡直有不枉此行既感覺,就算車程再遠都抵既!


之前係blog度寫有朋友講阿b咁細個,唔會有記憶;但係唔係喎,尋日阿b睇到响道樂度影嗰啲相,好肉緊咁指住啲相嗌 'mum mum' 喎!咁即係話,起碼佢記得隻蟹呃!阿b真係超級攪笑又超級餵食!


爸爸媽咪既願望:如果可以既話,我哋好想每年都同阿b去一次旅行,等佢見識多啲嘢,一家人留多啲美好既回憶!


 


沒有留言:

張貼留言