2009年7月5日 星期日

我就飛啦。。。

令爸爸媽咪忐忑已久(因為不斷諗緊帶唔帶我皓皓bb)既日本之旅終於蒞臨啦!雖然只係去4日,但係對於餓咗兩年既佢哋黎講,絶對係超期待!加上決定咗帶埋我皓皓bb去,所以佢哋係又興奮又緊張!


原本呢個禮拜六、日,媽咪都諗住唔出街响屋企攤呌,養精蓄銳應付黎緊既4日行程(因為已經想像到會超辛苦)。不過媽咪始終都係按捺不住,尋日帶我出咗婆婆度玩,順便同詩詩表姐慶祝生日....


星期六(74)


 


 今日媽咪真係好乖咁同我皓皓bb留响屋企玩....


 


 其實我都唔覺悶架!你哋睇我!豉油都玩得一餐!


 


 攞支筆响麻雀枱度篤吓篤吓又玩一餐!


 


b發現用支筆刮張枱會發出一啲令媽咪毛管戙既聲音,竟然樂此不疲咁係咁刮!


 


 我同Hello Kitty都可以玩好耐架!


 


 咪睇我係男孩子,其實我好鍾意Hello Kitty....


 


 媽咪趁我瞓咗覺,影我呢一隻好矜貴既牙仔....


 1歲零3個月先至出第1隻牙仔,仲唔係好矜貴?


 


星期日(75)


媽咪好早就同我出咗婆婆公公度陪佢哋飲茶....


 

 


 今日好開心呀!媽咪俾我自己用支spoon spoon飯食!


 


 吓!我面上有幾粒飯?


 


 唔好笑人啦!第1次自己嘢食算係咁啦!


飲完茶之後我哋去咗冒險樂園玩....


 


 


 賣飛佛--扭呔盤!


 


 

 


 


 


 同心心、詩詩表姐一齊玩得好開心!


 


 



 拍蟹仔,好玩呀!


玩完冒險樂園就番屋企切生日蛋糕....


 


 


   


  


   詩詩表姐,祝你生日快樂、學業進步!


我仲有7個鐘就要飛喇!番黎見!Bye Bye!


沒有留言:

張貼留言