2009年7月13日 星期一

三人行,日本遊~~day 2

7月7日(星期二)


酒店→築地→南青山→原宿→酒店→新宿→酒店


今日無話特別要早起身,諗住阿b幾時瞓醒就幾時起行,結果阿b六點左右(日本時間)就起咗身,點知我哋me me 麼麼,都攪到七點多啲至出門....


 


臨出門之前响酒店房影番張相先!呢間酒店景就冇,但勝在夠方便,好近JR站。


八點左右去到築地,我哋既至愛壽司大已經大排長龍。其實都預咗架喇,因為次次都係咁。爸爸問排唔排,以前兩個人排兩粒鐘緊係冇所謂,而家要湊住阿b....


   


    於是我哋轉呔,去咗食壽司清....


 


  我哋每人嗌咗一個set,盛惠7000円。


 


  後面整壽司既師傅好鍾意阿b,成日撩佢講嘢....


 


  仲送咗碟蛋蛋俾佢食!


   


    餵食既阿b嘜都要爭住食....


   


    你哋睇吓佢飲麵豉湯飲到成塊面烘咗入個碗度!


呢度價錢同壽司大差唔多,但係嘢食始終差少少!


食完壽司清,經過一間好正既食海膽飯既鋪,又忍唔住每人隊咗一碗。痴咗線,早餐食到咁大


   


不過真係好掛住呢碗飯,啲海膽超多、超甜,平時响香港食一間好貴既日本料理都食唔到咁既海膽,2000円咋!抵食!


呢度嗰啲姐姐同嬸嬸又好鍾意阿b,係咁教佢舉起隻手仔講一個類似 'si' 既的發音,都唔知佢哋 'up' 啲嘜,淨係聽到佢讚阿b kawaii,後尾個嬸嬸仲抱走阿b,我哋又唔好意思拒絕,唯有係咁吼住....呢隻衰豬bb,竟然生保人都跟,好彩出咗鋪頭門口都識嗌媽媽、媽媽....


之後响南青山同原宿shopping,所以冇嘜影相....


@ Original Fake


   

 


  


估唔到呢度位衣著潮爆、個樣好後生既男sale竟然有個同阿b差唔多大既女,我哋吹咗幾句,之後我讚佢個樣好young,佢仲掩飾唔到佢既興奮添!


@ Comme des GARCONS


   


呢個袋仔係個男sale送俾阿b,等佢有得學大人咁秤住個袋....


@ Baby Milo


 


 


 


  阿b响呢個蕉池玩得超開心!


   

 


    


    平日冇嘜人,阿b可以玩晒成個池,勁爽!


 


   


 


 


  阿b好攪笑,係咁攞隻蕉黎搣皮,不斷嗌mum mum....


 


  爸爸整鬼阿b,諗住推佢瞓落個池到,影佢攤開手腳既相....


 


  結果攪到阿b喊晒口咁搵媽媽!


@ Baby Gap


 


  呢度淨係買咗兩條褲仔,因為阿b實在買咗太多嘢喇


   


途經表參道既時候,又要排隊,又要轉嗰個類似指南針既物體,究竟攪嘜東東?


 


  原來免費派嘢飲,轉指南針決定你要邊一隻味道,真係攪鬼


Shopping完,因為抽住太多嘢,決定番酒店擺低,順便歇一歇!


之後再出番新宿搵嘢食,因為早餐勁得滯,結果冇食lunch,所以到七點幾,已經覺得好肚餓!


去到新宿,決定响道樂食蟹宴,自從我哋响大阪食完,就愛上咗佢;估唔到連阿b都食到停唔到口,連枱上啲蟹肉碎都執晒黎食,啲侍應姐姐應該多謝阿b,佢哋慳番唔少工夫,hahaha....


食飯既時候,先發覺我哋因為覓食心切,連相機都冇帶,又冇得影相....


食完蟹,响新宿行吓藥房100店,再食咗碗好正既拉麵,去埋百果園買生果,然後就番酒店lu!


沒有留言:

張貼留言