2009年7月15日 星期三

三人行,日本遊~~day 3

7月8日(星期三)


酒店→Anpanman Children's Museum→西松屋→Bayside Marina Factory Outlets→新宿→酒店


今日第一個行程係特登為阿b而設既,就係去包包超人博物館,所以今日亦係影相影得最多既一日....


   


尋日同前日買既新衫新褲,已急不及待套晒响阿b身上....


   


   型唔型先?


   


呢個行程最煩就係~~阿b每次見到汽水機,都好似發咗狂咁,係都要你帶佢過去,然後好似部機欠咗佢咁係咁怕,不斷講 'mum mum'....


但係要記住,日本周圍都係汽水機,所以阿b呢個行為不斷不斷地重複....


   


趁佢唔為意擺咗支益力多响個兜度俾佢執,佢即刻眼睛發亮....


坐响部機隔離個女人望足全程,唔知佢係覺得阿b得意定覺得我哋白痴,希望係前者啦!


   

 


   成個鐘車程,終於黎到喇!


   


    第一時間醫肚先啦!


 


  嘩!好多包包超人呀


 


   阿b對所有嘢都好有興趣....


   


   等食....


 

 


我哋既早餐~~牛扖飯+海鮮意粉,响無期望既情況底下,又覺得啲嘢食超水準喎,不過價錢略貴。



 


 阿b食到 'lam lam' 脷!


  


  食完嘢就買入場券入博物館....


 


 呢個係博物館既正門。



睇唔睇到左右兩幅相最大分別响邊?(除咗阿b個表情之外)


答案:就係棵樹嗰度個包包超人喇!佢會趷上趷落架!


 


呢啲係 locker 黎架!


阿b响呢度已經玩到唔想行,但係...其實...我哋仲未入場架!


 


 部 lift 都整到咁靚,問你服未?


 


 第三層最矚目睇怕都係呢堆公仔喇!


 


 呢度簡直係必影既景啦!


 


   

  


   


   阿b真係極度鍾意一切識得轉既物體....


 


 你哋睇焗麵包機入面個包~~有包包超人個樣架!


 


 


 同啲動物公仔影張相先!


 


 


 


 睇車車呀、馬馬呀响度轉黎轉去,睇到入晒神....


 


 一有小朋友行埋黎就分咗神...


   


   


 


   


   


   呢度啲擺設真係好靚,影相就最啱!


 


 呢度令阿b驚為天人呀!呢三舊究竟係啲嘜?


   


就係媒氣爐喇!你哋睇阿b完完全全霸佔晒三個爐,隔離個姐姐好無奈!


 


仲要一扭掣就有啲紅色奏紙飛黎飛去响度扮火,咁好玩,阿b邊捨得走?結果我哋夾硬抱走佢,佢就好似俾人拐帶咁喪喊!


   


    好彩有第二樣嘢吸引到阿b,所以佢好快就收聲....


 


 例如有渣車車啦....


 


 'sir' 滑梯啦....


 


 仲有好多....


 


 好多....


 


 好多既包包超人玩具啦....


 


 


 同埋一大班既哥哥、姐姐一齊玩,所以阿b玩到好興奮、好投入!


 


 最後玩埋呢個過三關....


 


 呢度實在有太多嘢啱阿b玩喇!


   


   好大幅既包包超人油畫!


   


   呢度仲有好多商鋪,連 salon 都有!


 


 想像唔到bakery裏面賣既麵包可以精緻到咁....


黎到地面既商鋪,阿b因為玩得太喪既緣故,終於頂唔順瞓著咗,所以我哋都快快趣趣買啲日用品俾阿b,然後就離開喇!跟住我哋去到附近既西松屋掃咗一堆細路仔衫,就起程去outlet喇!


去到outlet,阿b唔係扭計就係瞓覺,所以我哋一張相都冇影過!呢個outlet實在令我哋好失望,冇嘜嘢啱買,不期然令我哋好掛住輕井澤個outlet....不過都好,慳番啲錢,同埋當行吓囉!最後我哋只係買咗4樣嘢就走喇!


行完outlet就出番新宿食晚飯,出到去已經八點幾喇!我哋食既嘢同尋晚一模一樣(我哋鍾意食就係咁架喇,食唔厭既)....


 


 就係去道樂拆蟹。。。


 


 呢度啲螃蟹超級巨型....


 


 哈哈,正呀!



 


 阿b對住兩隻張牙舞爪既蟹鉗,個樣好似有啲驚嚇喎!


 


 其實個餐仲有刺身、燒蟹等等,不過大家都趕住拆蟹,唔得閒影相喇!


   


呢度有位嬸嬸識講少少中文架,佢話阿b ' 得意 ' ,講得好清楚,跟住送咗頂蟹帽俾阿b。


   


   好啦!你識做時我識做,你讚我時我就幫你賣吓廣告啦!


   


食完蟹宴,同尋晚一樣,我哋再每人食咗碗拉麵,呢度好擠迫架,我哋仲要抱住阿b,拉住個喼走入黎,但係為咗滿足食慾,冇計啦!


食飽飽,番酒店嘆埋盒巨峰提子,今日既行程圓滿結束喇!


 


 



   


 


5 則留言:

  1. 我地去左橫濱包超館呀都。。我好唔想走HAHA。。。同埋LAST張拉麵店我地都有去。。。唔錯幾好食。。
    [版主回覆07/16/2009 10:47:00]你哋幾個大人去都覺得唔想走,咁如果帶埋哈哈去咪............ 間拉麵店啲辣湯底好正
     

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2009年7月15日 下午6:15

    原來麵包超人館有咁多野睇,去咁多次日本都無去過,不過而家有小朋友唔同,睇黎下次再去日本都走唔甩要去了。D長腳蟹好大隻好正呀!
    [版主回覆07/16/2009 10:44:00]嗰度簡直係小朋友既天堂,尤其是皓皓認得麵包超人,所以玩得特別興奮.......
    道樂蟹好鮮甜,值得一試

    回覆刪除
  3. 開心
    [版主回覆07/16/2009 15:26:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 皓皓係道樂可以食咩呵? 我都好鐘意食康龍(新宿)嘅拉麵, 但我諗都唔敢諗帶Bosco一齊去呀, 睇嚟皓皓b真係好乖呀 , 所以妳哋敢帶佢四圍去食好嘢
    [版主回覆07/21/2009 00:03:00]佢咪一齊食蟹囉,仲食得好滋味添!佢有得食就會乖啲架喇!

    回覆刪除

  5. 好勁! 媽媽「做手腳」!
    博物館真係小朋友的天堂! 好想帶森仔去玩!
    [版主回覆07/22/2009 23:02:00]我諗森仔一定好鍾意玩,你哋去咁多日都攪得掂,去幾日日本真係小兒科,快啲去啦!

    回覆刪除