2009年7月28日 星期二

長洲一日遊

姨公、姨婆、ViVi表姑姐今晚要飛番比利時喇!真係有啲唔捨得,我哋要出年暑假先再見lu!


媽咪雖然放大假,不過因為連續幾晚都要陪姨公佢哋麻雀耍樂,所以今晚先至有時間update個blog!


上星期六,媽咪、爸爸同我去Elements行街街,然後同公公婆婆食晚飯;星期日就係神童輝契爺生日,我哋一行十幾人去咗長洲食海鮮慶祝....


7月25日(星期六)


 


  商場一隅....


 


  入到某名店,阿b見到膠箱裏面副麻雀,好似發咗狂咁要爬上去玩。


  (最後sale姐姐見佢攞唔到啲麻雀咁可憐,送咗包餅餅俾佢....)


 

 


  咦?阿b上電視?


 


  冇睇錯喎!唔止阿b,仲有爸爸添!


 


  阿b,你幾上鏡喎


7月26日(星期日)


呢日係神童輝契爺既生日,平日既生日聚會,通常都係食吓飯、唱吓K,誓估唔到輝契爺會攪攪新意思,提議入長洲一日遊,既然主人翁咁有雅興,咁我哋當然要奉陪到底....


 上船前


     


      當然要先醫醫肚先啦!


 


  壽司?我都啱喎!


     

 


   講真架!我都有食呀!


 


  仲食到 lam 晒脷添!


 船上留影


     


      雖然要坐成粒鐘船咁耐....


     


      但係有嘢食,絶對 no problem啦!


     


      媽咪,你食唔食?


     


      咦?有嘢飲?


     


      你就好啦,有檸檬茶....


     


      點先至有得飲呢?


     


      唔知用我枝百力滋佢肯唔肯同我交換呢?


     


      同我交換,好唔好啫?


  


      最多俾埋我心愛既奶嘟嘟你喇....


     


      咦?原來媽咪你都有....


  


      早響啦!唔駛等我諗到頭都痕!


 到步後


     


      竟然落大雨,唯有到碼頭附近嘆魚蛋粉兼避雨!


  


      又有豆漿飲,真係正!


 


    食完魚蛋粉,雨亦都停咗,於是乎照原定計劃....


 


  踩單車....


 


  當然我同媽咪負責坐,爸爸負責踩啦!HAHA!



       


       


 


  自從嗰次响西九龍踩完第一次既單車,媽咪發覺阿b愛上咗這玩意!


  呢!呢位扶住我既就係輝契爺喇!


 大快朵頤海餐


 


  嗌咗9樣餸,呢度只係其中幾味!


 


  大家掛住食,所以係咁易影張相算喇!


  回程特別上映~~手足情深


   


   


   

 


   


   


   


阿b同哈哈哥哥你哋雖然投契,但係都唔駛咁情深款款對望喎!


 


2 則留言:

  1. 皓皓好型仔喎
    [版主回覆07/31/2009 17:40:00]thx

    回覆刪除
  2. 哈哈哥熱情到想咀落皓皓到啦....!!!!!
    [版主回覆08/01/2009 00:34:00]唔止咀,仲係咁電人,皓皓係女就唔得掂......

    回覆刪除