2009年9月15日 星期二

心心表姐~~9歲喇喂!

九月十二日(星期六)~~續


首先,皓皓bb要响呢度同心心表姐講聲:


Happy Birthday


上次個blog講到我同媽咪出街買完禮物同蛋糕,就返屋企等芬姨同心心表姐入黎,等到佢哋黎到都已經成七點lu!再等埋爸爸放工買壽司番黎,就開始我哋呢個五人party喇!



爸爸買壽司未番,我哋就影住相先啦!



阿b鍾意嘜都跟住心心表姐,見心心表姐戴公主帽,佢又戴!



影影吓相想跣落地玩!



心心表姐三扒兩撥,就有好似麻鷹捉雞仔咁挾住阿b....



跟住阿b好古惑咁啤住表姐,唔知佢諗緊嘜??



應芬姨既要求,幫阿b換件波衫同佢影情侶裝。



芬姨,夠膽就買埋條波褲同我情侶裝呃,hahaha!


媽咪話你夠膽既,送俾你又點話?



驚阿b眼瞓,所以切咗蛋糕先....



米妮係爸爸送既,藍色花紙呢份就媽咪送既!



未拆禮物,心心表姐已經好興奮....


因為佢好鍾意隻米妮....



拆完禮物,又影張相先!



9歲蠟燭係芬姨專登放工去買架!



切埋蛋糕,攪掂!



話說剛才心心表姐唔等我哋唱生日歌就吹熄咗枝蠟燭!



阿b冇份吹....



跟住佢渣住枝蠟燭,若有所思。。。。



一臉迷惘。。。。。。



疑惑。。。。。



又帶點古惑。。


究竟阿b想點?



'bu..........bu........bu.........'原來阿b想學心心表姐咁吹蠟燭。


疑惑~~大概係因為唔明堆火去咗邊呱!



然後仲係咁一面推枝蠟燭俾我哋,一面發出'bu.....bu...'聲


應該係示意我哋幫佢點番著堆火。。。。


笑到我哋趴咗响度。。。






本來呢張响星期日影既相唔打算响呢篇blog度 post,但係媽咪覺得太好笑喇,


所以都忍唔住俾大家睇咗先!


話說星期日媽咪想食埋淨番嗰舊生日蛋糕,


一向唔鍾意食蛋糕既阿b係都要搶,


但佢唔係搶黎食。。。



係搶黎'吹'~~


佢舉起舊蛋糕起勢咁'bu..........bu........bu.........'



3 則留言:

  1. 祝心心表姐生日快樂! 但係皓皓帶公主生日帽超攪笑!
    [版主回覆09/18/2009 01:46:00]代心心表姐多謝你呀!

    回覆刪除
  2. 點解有好多相睇唔倒 ?
     
    看看有乜解救 !
    [版主回覆09/18/2009 17:04:00]yahoo既問題,冇得救 !一係响第二部電腦睇,我部睇到晒喎 !

    回覆刪除
  3. little Aerin and Eunice2009年9月18日 清晨7:41

    好多相都睇唔到呀,不過小朋友慶祝生日又有禮物收,我諗佢地會好開心!
    [版主回覆09/20/2009 00:08:00]再post過,而家可能睇到喇!

    回覆刪除