2009年9月28日 星期一

約定

九月二十六日(星期六)


記得嗰次去中間道公園玩,媽咪見到阿b玩得好開心,仲玩到唔捨得走,媽咪當時就同阿b有個小小既約定~~就係媽咪放假既日子,會盡量同阿b去多啲公園玩,或者落樓下商場坐吓車仔、扭吓扭蛋機咁...


今日媽咪放假,但見出面可以曬到人哋溶既太陽,都咪話唔驚!點算?突然諗起哈哈媽既好介紹~~一個就算日曬雨淋都可以玩得好盡情既室內遊樂場。反正媽咪已經講話去都講咗幾次,好啦!一於今日付諸行動啦!



玩之前既指定動作~~醫肚!


唔係既話陣間邊豎有力氣玩!



呢度就係媽咪所講既playtown喇!



真係好多嘢玩喎!



車仔好搶手,見有位就即坐



阿b好似坐呢架無蓋既興奮啲喎!



唔通佢知道坐呢架型仔啲?



呢舊嘢都唔錯....



可以訓練吓bb手眼協調,之不過....



阿b好似冇嘜耐性喎。你哋睇吓!唔駛一陣佢就攪第二樣玩具。



講到阿b最鍾意玩既環節....



就非玩波波莫屬了!



呢度佢玩到媽咪抱都唔肯走。



雖然呢豎都係有好多波波....



但係可能係第一次玩咁多波既波波池,


加上坐低咗爬唔番起身....



阿b好似有啲啲驚!果然係細膽既老鼠仔!



不過玩呢個又唔見佢細膽...



呢舊嘢搖黎搖去....



佢成個人企上去側埋一邊都唔驚喎,仲笑添!



不過落地嗰刻就失足pk


好彩媽咪影得切之餘都扶得切啫



阿b係咁爬黎爬去,媽咪就死跟,攰到咩!



見到汽水機,阿b又係咁拍!


佢緊係以為拍拍吓就有嘢跌落黎俾佢飲!



跟住攤開隻手仔,向媽咪示意:冇既?



好彩媽咪自備咗一包維他奶奶。


卒之阿b玩咗一粒鐘,媽咪跟到斷氣咁滯....


玩完playtown,我哋就去銅鑼灣買大閘蟹,跟住join埋芬姨同心心表姐,然後就返屋企開餐喇!去開銅鑼灣,爸爸媽咪又不自覺咁行咗入一間鋪頭....



呢間就係媽咪幫襯開買包包超人既鋪頭...



阿b一黎到,就眼睛發亮....



媽咪,呢架包包超人購物車好鍾意我呀!


佢係都要跟住我....











結果跟埋我番屋企添!


 


6 則留言:

  1. 咦~ playtown幾好wor, 又唔洗係出面晒到死呀! 係邊度架? free架?
    我見到d波波池我都好想跳入去玩~~好掛住細個果時玩過,
    面包超人車車跟左皓皓bb返屋企.......hahahaha....
    [版主回覆09/29/2009 11:39:00]要$$$架! 0-3歲 $100(可由一個大人陪同);4-12歲好似$120,不過都幾多嘢玩,我諗你既Anki都會好鍾意玩,不過响香港呢邊,對你黎講可能遠咗啲...........

    回覆刪除
  2. Happy  Boy
    [版主回覆09/30/2009 12:48:00]係呀

    回覆刪除
  3. 真係遠d不過好似幾正, 哈哈, 但係帶anki去玩呢d野都不是我做的~~佢亞媽會周圍同佢玩架喇, 哈, 有時去下佢d朋友仔屋企&會所玩囉
    [版主回覆09/30/2009 12:47:00]我諗住你耐唔耐都會帶埋佢出街做電燈膽添

    回覆刪除
  4. 我都想既, 不過搞佢唔掂架~~~哈哈, 佢又痴媽咪同婆婆多D
    所以出街都要一齊去
    [版主回覆10/01/2009 23:59:00]睇唔出Anki咁難攪喎!

    回覆刪除
  5. 小靚仔呀 nike板鞋
    nike鞋款
    nike球鞋目錄
    nike最新鞋款
    nike鞋款
    nike
    adidas專賣店
    adidas
    adidas官方目錄
    adidas球鞋
    nike air force
    timberland鞋
    royal鞋子
    lacoste鞋
    vans鞋款
    ape專賣店
    converse專賣店
    camper鞋
    puma專賣店
    [版主回覆10/01/2009 23:58:00]thx!

    回覆刪除
  6. 好想去...次次都未如願!!!
    [版主回覆10/01/2009 23:58:00]第日你搬過黎就好近喇!

    回覆刪除