2009年9月12日 星期六

親子活動@home好介紹

九月十二日(星期六)


呢個月既16號係心心表姐既牛一,每一年爸爸媽咪都會同心心表姐慶祝生日,不過星期三大家都要番工番學,咁就提前响今日慶祝啦。。。。


因為呢個原因,媽咪同我今日好唔得閒,我哋朝頭早就留响屋企玩,晏晝就去買禮物&蛋糕,然後等心心表姐學完琴入黎我哋屋企。


咁。。。。成個朝頭早留响屋企又唔想悶有嘜好攪?等我皓皓bb介紹啲好嘢俾大家啦



就係同媽咪一齊畫吓畫喇



因為近排嫲嫲同媽咪講....


       


話我好鍾意拎住枝筆周圍畫、周圍畫....



於是媽咪就買咗呢張可以用水畫畫既布俾我喇



啲圖案畫完之後一陣就會乾透消失,咁就可以不斷畫、不斷畫,唔駛擦。



而最好玩既就係呢個包包超人....



你哋睇吓....



佢會跟住啲水印線條行路架!佢而家跟住個波波線條响度兜緊圈!



各位,我呢個介紹唔錯呱?



話時話,媽咪之所以買呢副嘢俾我,除咗因為佢好玩之外,仲因為....



大家睇吓我身後既彈彈波....



zoom近啲睇,彈彈波已經俾我用鉛子筆畫到花晒


媽咪話,唔想再有其他物件慘遭我既毒手囉!


好!介紹完呢個静態既玩意俾大家之後,再介紹一個動態既....



就係洗白白既時候玩slam dunk喇



真係幾好玩架



我仲玩到唔捨得出沖涼房添



結果要攞埋啲波波先肯俾媽咪抱出黎



玩到攰喇!係時候要瞓一陣覺覺豬!



快啲瞓,瞓醒仲要去街街....


嘩!呢一覺,阿b瞓到成1點,媽咪連早餐都未食,就快餓暈喇!所以出到街就第一間醫肚先!



有嘢飲,阿b點會錯過?



仲要即刻推開媽咪,慌死媽咪會搶番走佢杯嘢


食完嘢就去反斗城買禮物俾心心表姐....



阿b不斷講:wowo,wowo....



媽咪,好多轉轉呀



保守估計,阿b起碼拎過10件玩具走黎走去,


媽咪要不斷將佢哋放番原位,真係攰屎



雖然屋企都有,不過每次見到,阿b總要玩一陣。


唔通响呢度彈好feel啲?


結果媽咪响反斗城只係買到一份禮物(係咩?下回分曉),仲要幫爸爸買一份呀



最後我哋代爸爸响TRENDY LAND 買咗隻心心表姐恨咗好耐既米妮。



米妮,趁心心表姐未黎到,同我玩陣先啦


下集預告:心心表姐生日篇


沒有留言:

張貼留言