2009年9月6日 星期日

南丫島半日遊

九月五日(星期六)


今日爸爸放假,但係佢要瞓覺喎...咁無計啦,朝早唯有同媽咪落公園玩吓先,等爸爸起身先決定去邊豎玩啦..


         


          第一件事緊係玩我既至愛~~轉珠仔啦


         


         好耐冇玩喇,玩番夠本先


         


          呢排愛上咗玩上落樓梯....


         


          媽咪,我唔駛你扶喎!我大個仔喇!


   


    每次經過樓下信箱都要掂吓摸吓至肯走....


去完公園番上樓,媽咪就同我洗白白,跟住飲奶瞓一陣覺....瞓醒之後,爸爸媽咪都有咗決定喇,就係....


   


    去南丫島嘆海鮮啦


    以前爸爸媽咪成日去,但係我出世之後就未去過。


 


上次去長洲坐一粒鐘船都冇問題,今次半粒鐘濕碎啦!更何況....


媽咪買咗包蝦條俾我上船食,緊係唔會扭計啦!        


       


         去到第一時間搵間海鮮鋪開餐....


       


        椒鹽瀨尿蝦!正呀!可惜我冇份食.... 


 


  飯就有我份,不過我都食得好開心! 


       


        如果坐出面食,可以一路嘆一路睇住個海,幾正!


        不過我哋都係鍾意冷氣多啲,所以我哋揀咗坐鋪頭裏面。


 


  咩事睇到眼定定?就係天花板有成十把風扇响度轉緊!


  你哋知啦,我皓皓bb最鍾意轉既嘢架嘛!


       


        食完嘢就四周圍行吓....


 


  媽咪仲買咗個風車俾我,好好玩呀


       


        點解個眼神咁期待?因為我等緊啲嘢....


       


        就係等爸爸吹啲bubble出黎....


       


        個bubble痴住地下,等我用手指仔篤穿佢先


 


近排媽咪樂此不疲咁同我玩吹泡泡,因為每次玩,我都會嗌'bubble.....bubble',媽咪話好鍾意聽我講呢個英文字,講得好得意咁話喎....


九月六日(星期日)


今日媽咪例牌同我去公公婆婆度玩。。。。


 


  去酒樓飲茶。。。。


 


  曳曳bb,食食吓企响張櫈度。。。。


 


    仲要又玩水又玩筷子。。。。


 


  阿b心諗:平時坐的士都係坐後面,點解今日有得坐前面架呢?


註:多謝表姐表哥們既爸爸既襄助,令阿b一圓坐司機位既心願。


 


阿b:咦?真既呔盤手感係唔同啲架喎


8 則留言:

  1. 嘩~吹泡泡好好玩呀!!! 入埋去食海鮮真開心AR!!! 皓皓B開心到丫~~嘻嘻!!!
    我家ANKI食飯都有著果D衫仔AR, 佢果件係MARIE果隻貓貓, 哈哈
    [版主回覆09/08/2009 00:28:00]佢係好開心呀
    想像到ANKI著住件MARIE會好得意呀,佢咁嬌滴滴................

    回覆刪除
  2. 哈哈~~對住人地就林慈慈, 係屋企就係牛王妹咋~~
    皓皓幾多歲?
    [版主回覆09/09/2009 14:35:00]皓皓1歲零5個月,佢比起ANKI都不遑多讓,對住陌生人就好乖,响屋企就曳到拆屋咁滯

    回覆刪除
  3. little Aerin and Eunice2009年9月8日 清晨5:28

    嘩我都好想去南丫島好耐喇,不過驚攰爆,睇怕一定要拎B車去先得。睇你D相又好似好好玩咁,好想去呀!
    [版主回覆09/09/2009 14:26:00]真係會攰爆,以前都會由榕樹灣行過索罟灣,而家真係唔掂.....

    回覆刪除
  4. little Aerin and Eunice2009年9月8日 清晨5:28

    嘩我都好想去南丫島好耐喇,不過驚攰爆,睇怕一定要拎B車去先得。睇你D相又好似好好玩咁,好想去呀!

    回覆刪除
  5. 仲以為bb有份吃海鮮呢?!
    [版主回覆09/09/2009 14:22:00]佢都鍾意食蟹,其他就冇嘜試過。

    回覆刪除
  6. 其實hk真係好多地方去....南ar島真係好多情呂去既地方, 而家唔同左好多啦....我以前有d中學同學住係-0個到, 以前入去咩都無, 好荒無, 而家好多餐廳,鬼佬bar.
    [版主回覆09/10/2009 22:45:00]係呀,我哋未有bb前耐唔耐就入去食海鮮兼拍拖行山架喇!

    回覆刪除
  7. 孖吉之部屋bb衫專店新張大優惠
    你們好,孖吉之部屋BB衫專店新店開張,歡迎光臨



    提供多款可愛的嬰兒服裝, 有時間就快D嚟睇吓喇



    歡迎參觀選購及查詢各媽媽可到以下網址參觀選購


    http://marcusbbg.shopping.babysky.hk/



    OR


    http://hk.myblog.yahoo.com/marcusbbg



    更加新貨陸續會update

    回覆刪除
  8. 好想食海鮮呀, d相好正呀, 肚餓中…
    [版主回覆09/14/2009 11:28:00]兩個人食,食得三種海鮮,多啲人食就好啲,可以嗌多啲種類..........

    回覆刪除