2013年5月22日 星期三

關西食玩買之旅2013~~Day 1(part 2)^^美食大放送@黑潮市場



5月15日(星期三)


Day 1:關西空港→貴志→黑潮市場→Rinku Premium Outlet→難波→道頓堀酒店


Day 2(part 2):勁鍾意食海鮮魚生既爸爸媽咪,嚟到和歌山,當然要嚟黑潮市場啦!

黑潮市場位於Marina City,Marina City係一個人工島,島上除咗有黑潮呢個海鮮市場外,仲有酒店、黑潮溫泉、海釣公園同埋主題公園Porto Europa,算係和歌山市既一大名勝!



要數西日本最大最正既海鮮市場,當然係南紀白濱既とれとれTore Tore市場!

不過白濱太遠喇,如果去白濱玩,就應該要响嗰度租一晚酒店住,否則車錢同時間都會蝕晒~~

可惜既係,我哋未plan行程,就一早book晒三晚大阪市酒店,咁唯有放棄唔去白濱囉!

不過唔緊要,下次啦!一定有機會既~~








上回講到離開貴志駅,我哋搭貴志川線番JR和歌山駅。响車站門口,好容易就會搵到去黑潮市場個巴士站。。。。
初初都驚唔識睇和歌山既巴士線,但原來指示好清楚好易睇,
你只要搵到43系巴士,見到MARINA CITYマリーナ・シーティ字樣就上車啦,總站落,半個鐘到~~



呢個魚市場雖然唔係好大,不過各類鮮味魚生刺身應有盡有。。。。。


我哋行過一檔鋪頭,見到啲花竹蝦好新鮮,鮑魚好大隻,即刻忍唔住要出手。。。。
即買即擋,好鬼鮮味,盛惠2500yen~~
不過爸爸同媽咪都覺得鮑魚刺身質感比較硬,我哋都係鍾意食煮熟既鮑魚多啲,hehe!



 

呢度每日有三場吞拿魚解體表演~~



皓皓由上巴士開始瞓咗覺,去到市場都仲未醒。。。。
我哋食完花竹蝦鮑魚,諗住等埋皓皓先再食嘢,所以就睇咗呢個show先~~


三扒兩撥,就將咁大條吞拿魚解開。。。。
好鍾意食吞拿魚既爸爸,見到呢個解剖場面,其實都覺得有少少反胃~~
古聖賢人講:君子遠庖廚,真係非常有道理!



睇完解體秀,我哋就開始揀嘢食喇~~
唔。。。。。海膽吞拿魚茸飯係爸爸媽咪至愛,點少得?



買兩pack sushi畀皓皓食。。。。
睇見啲牡丹蝦同拖羅,真係流晒口水~~
不過仲未開餐,因為我哋仲未買完。。。。。。



再去買啲海鮮,搞嘜????





因為呢度有個免費BBQ區,畀人即買即燒,夠晒風味!
佢哋仲提供晒調味料,食具。。。真係好周到呀!

DSCN4782

嘢食非常新鮮,燒出嚟真係好好味好好味~~



BBQ區係响海邊既,呢餐我哋一面睇海,一面享受陣陣海風,一面嘆新鮮味美既食物,
兩個字:正!!!爽!!!



連埋最初食既刺身,呢餐用咗9000yen左右,爸爸話算係超值~~




呢度係BBQ區外既風光~~



食完嘢,再响市場同埋啲商鋪度逛吓。。。。。


皓皓嚟到日本都要扭蛋,呢隻扭蛋係佢响香港儲開既。。。。。
其實如果唔係啲yen跌咗,呢邊扭蛋係貴過香港架!




呢度仲有個生果村,好多生果買,和歌山出名係柑同紀州梅,
不過,5月份唔係柑既季節,加上我哋仲有下一個行程,要趕巴士,
(巴士一個鐘先得一班?唔知有冇睇錯呢?)
所以冇入去行喇!


 
皓皓身後就係Marina City既主題公園Porto Europa~~
呢座充滿歐洲風情既主情公園,入面有仿法國、意大利、西班牙等等既街景市貌,
亦有好多遊樂設施。不過。。。。。我哋嚟緊兩日都安排咗好多樂園畀皓皓玩,
所以呢個Porto Europa呢,就唔入喇!


享受完豐富美味既一餐,滿足地踏上巴士,繼續我哋既旅程!下回見~~


Day 1~~待續
























3 則留言:

  1. 條吞拿魚勁大條呢﹗好在水太太唔喜歡吃的呢﹗
    [版主回覆05/27/2013 00:46:29]係呀,好大條......我都係鍾意食蝦,海膽,貝類多啲....

    回覆刪除
  2. 好好吃的樣子!
    尤其是這裡的壽司&鮑魚很吸引我~。
    BBQ也不錯的樣子。
    [版主回覆05/27/2013 00:43:47]材料幾新鮮,唔錯架~~不過我始終鍾情築地多啲~~

    回覆刪除
  3. 想問下,我坐10 點 早上機到關西. 是否無時間去這個黑潮市場. 如果想去,點坐車.
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除