2013年5月12日 星期日

川龍一日遊~單車初體驗~模擬小診所

4月1日(星期一)

呢日又係family day。。。。目的地係川龍~~

之前都略有所聞呢個地方,裏面有兩間好舊式既茶樓,好多人會專登入去飲早茶兼行山~~而我哋一班人都講咗好幾次話搵日一齊去,不過次次都夾唔到時間間。呢日。。。。終於成事喇~~



大家約咗响荃灣集合搭van仔,九點鬆啲就入到去~~



嘩!真係好多人專程嚟飲早茶喎。。。。。人頭湧湧!







要自己拎個盤去攞點心,我哋坐樓上,為免要上上落落走咁多轉,所以。。。。。。
我哋一次過拎多啲。。。。。



影張大合照先。。。。。



Yeah~~開餐喇!啲點心味道唔錯呀!




食飽飽,周圍行吓~~



沿途經過大欖郊野公園~~


再行到去農場鮮奶。。。。



初初以為呢度地方好大,但原來唔係架。。。。
只係有啲羊羊睇。。。。


同埋有個地方畀人坐低食吓嘢~~



點心都未落格,我哋又坐低食~~




話明農場鮮奶,梗係要試吓佢哋既奶啦!



爸爸話都係鍾意飲十字奶多啲喎。。。。。
 
 
 
食完嘢,又見到有個牌寫住'生態園',於是又行入去望吓。。。。




原來只係一條短短既小徑。。。。。
行完生態園,我哋就行番出去搭車出元朗,出到元朗又係搵嘢食。。。。
哈哈。。。。,係咁食,好開心既一日!




4月4日(星期四)


呢日係媽咪既復活假既last day,一於玩埋去啦~~
之前心心表姐見我吔去咗長洲踩單車,佢都好想踩喎~~所以呢日我哋又入咗長洲。。。。


同上次嚟長洲嗰日一樣,都係天陰陰想落雨咁。。。。



上次應承咗會畀皓皓自己踩一架車,今次要實踐諾言。。。。



唔計自己搬架單車落公園踩,呢次係皓皓第一次自己踩一架車~~
都有少少驚佢畀人撞低,所以我哋採取三文治式踩法。。。。。
心心表且帶頭,叫皓皓跟住表姐,爸爸媽咪就奠後睇住佢。。。。



期間有一次差啲炒車。。。。。好彩最後有驚無險!


踩完一粒鐘都唔夠喉,猛話要踩耐啲。。。。。


還完車去食海鮮~~


 


食完海鮮,再去公園玩咗陣就坐船走喇!
第二日皓皓要番學媽咪要返工,費事搞到咁夜啦!





4月10日(星期三)


呢日係幼稚園活動日~~模擬小診所!
顧名思義,就係畀啲小朋友扮吓醫生護士,扮吓病人,等佢哋認識吓睇病既流程,醫生護士既工作等等。。。。




呢個係護士look!



偷懶既護士。。。。



仲要hea到不得了,都唔主動協助醫生既???



呢轉扮病人,畀護士探熱。。。。。





皓皓真係唔夠專業喎。。。。扮病人竟然笑口噬噬既?


沒有留言:

張貼留言