2013年5月26日 星期日

關西食玩買之旅2013~~Day 1(part 3)^^YuKids@Rinku Premium Outlet + かに道楽



5月15日(星期三)

Day 1:關西空港→貴志→黑潮市場→Rinku Premium Outlet→難波→道頓堀酒店

Day 1(part 3):行outlets,基本已經成為爸爸媽咪每次去日本旅行既指定動作;即使outlets內啱我哋既brand其實好少,但唔行又好似唔安樂咁,haha~~
行過咁多outlets,暫時覺得北海道既三井Outlet Park最好行最啱我哋胃口,啲款又比較新;其次係九州烏栖outlets都唔錯,因為有Bape嘛!至於Rinku Premium Outlet ,我哋只會行吓TC,Beams,Nike咁,預咗收穫唔會太多。。。。

呢個Rinku Premium Outlet 响關西空港附近,好多人都會安排响第一日或者最後一日去,咁會比較順路。我哋第一日一早落咗和歌山,照計應該玩完返難波,最後一日先去outlet,咁就唔駛走回頭路同埋嘥多一程車既時間&車錢。不過。。。。。最後我哋都係揀呢日去,原因一:我哋買咗pass,呢程車唔駛錢;二:最後一日有啲行程plan咗,如果又要預時間行outlet好似好趕;三:Day 1好似冇嘜地方畀皓皓玩,而outlet隔離既Seacle裏面有間YuKids,啱晒皓皓。。。。



一畀完$$入去,皓皓就好似久旱逢甘露咁。。。。癲咗~~
(500yen一個鐘,幾抵玩~)







皓皓超級鍾意玩呢座滑梯~~~



上到頂有個透明既彈床,可以望到地下。。。。
(媽咪由下影上,好彩皓皓係男仔,冇走光)


 

最初呢隻儍豬仔勁驚(果然名符其實係一隻鵪鶉),
試彈一下,冇事喎。。。。。跟住開始放開懷抱喪跳~~





除咗透明彈床,亦鍾意條滑梯夠'跣',可以'sir'得好快~~




呢張彈床就軟淋淋,舒服~~




問皓皓記唔記得以前都响呢度玩過。。。。。
佢個樣好迷惘,haha~~





以前玩波波池,好驚其他大哥哥玩得喪會整親皓皓,
而家調番轉,好驚皓皓太癲會整親人,
所以媽咪要响側邊監督住,成日提醒住佢。。。。。



玩完YuKids,响隔離西松屋買吓嘢,跟住爸爸媽咪就開始shopping~~
一如所料,我哋只係响TC買到幾件衫,另外爸爸响Nike買咗對鞋。
好彩我哋有去information center攞coupon,原來買Nike滿10000yen有8折 ~




行到七點零鐘,諗住番難波先食dinner,不過唔知係咪體力虛耗過度,
嗰刻真係好鬼肚餓,所以去food court食碗拉麵頂住肚先~~


 
皓皓本來已經瞓著,但我哋搞番醒佢叫佢食烏冬,
睇吓佢個樣。。。。幾迷幻!




食飽飽,起程返難波喇~~
皓皓一上車就瞓,九點左右返到難波,佢都仲未瞓醒。。。。
我哋先去酒店check in,然後先叫醒皓皓出去食晚飯~~



かに道楽係爸爸媽咪每次嚟大阪都必定會幫襯既食肆~~





皆因我哋都超鍾意食蟹~



媽咪大愛~蟹刺身&蟹膏,yum yum yum!





每道菜都用蟹製成,精緻得嚟又好鮮甜~~






皓皓like蒸蛋。。。。。



仲有sushi ~


食完,侍應姐姐仲送咗枝印有蟹樣既棒棒糖畀皓皓,thx u~~



一家人食到捧住個肚離開,好滿足!



食完已經差唔多11點。。。。
食到咁飽,點都要周圍行吓~~
沿住道頓堀條街行有好多夾公仔鋪,
夜晚呢啲鋪唔畀小朋友入,但爸爸媽咪真係好手痕。。。。
以前未帶住皓皓嚟日本,爸爸媽咪係嗰啲夜晚唔夾公仔唔安樂既人~~
於是我哋响門口&近門口啲機玩,希望唔好畀人趕啦!
誰知職員哥哥冇趕不特止,仲幫我哋將個公仔放出啲,
擺响一個較易夾到既位置。。。。多謝晒!(大家見到隻公仔?已處於就跌就跌狀態,haha~)



皓皓好緊張。。。。。。。



Yeah~~全家响度大叫!失禮晒!(不過職員哥哥都响度叫,hehe。。。)



皓皓明明好鍾意pink色,但佢竟然揀咗隻白色草泥馬,奇怪。。。。
莫非佢覺得白色先似喜羊羊?



再下一城,夾多個米奇公仔。。。。。
(也是要多得職員哥哥,將米奇放响一個'適當'既位置,haha~)



夾完公仔,再行24小時營業既鋪頭。。。好多嘢買~~
呢度仲可以遊船河睇夜景,不過我哋以前試過,今次唔再坐喇~



買完嘢,番酒店瞓~~
(張相係第二朝响酒店門口補影。。。道頓堀酒店)
(酒店係旅行社職員介紹,出乎意料之外,幾ok喎~~)


第一日行程結束。。。。。
呢日搭完凌晨機就直踩去玩,仲要成十二點先番酒店休息,
真係超。。超。。。超攰,但好開心,事關啲時間好見駛,
好似玩咗好耐都未到夜晚咁,正!
玩咗一整日,皓皓只係响啲搭車時間小睡咗兩轉,都不得不讚佢一句:堅!




Day 1~~完



2 則留言:

  1. 愛樂。音樂室。Fani*2013年5月27日 凌晨12:13

    nice trip....jealous><~
    [版主回覆06/02/2013 00:18:50]

    回覆刪除
  2. 每次去日本都會玩到好夜才返酒店休息~~ 雖然倦, 不過好開心~~
    你囝囝都好犀利, 小朋友果然活力充沛~~
    [版主回覆06/03/2013 13:40:20]係呀,佢好爛玩...有得玩,好夜瞓都得~~

    回覆刪除