2013年5月13日 星期一

九巴情載80年~九巴開放日2013



4月13日(星期六)

呢日係九巴既開放日,記得前年我哋都參與過一次,皓皓仲玩得好開心添!

今年諗住橫豎冇嘜嘢做,就約埋軒軒表哥佢哋一齊去行吓。。。。。




門口位已經放咗架古董巴士。。。。
好多車迷圍住影。。。。。



再行入去,嘩!個個攤位都排晒長龍~~






上次嚟都有呢啲可愛既小巴士,不過今次超多人,見到都唔想排~~




我哋決定揀兩個攤位排都算喇。。。。



仔細挑選後,第一個攤位就係呢個。。。。


坐住架小巴士繞住路軌行一圈~~
皓皓見到就已經話想玩。。。。。







排就排咗半個鐘有多,玩就玩得幾分鐘~~



冇計啦!一場嚟到,冇理由嘜都唔玩就走架嘛?






第二個攤位。。。。。其實唔係玩遊戲,而係扮九巴小車長~~



有兩隻制服畀你選擇。。。。



軒軒表哥揀咗熒光綠嗰款;皓皓就著呢套灰色既。。。。。








呢豎都排咗好耐,不過好彩我哋兵分兩路,分頭排兩個攤位,
所以玩完小巴士,轉頭過嚟呢邊就差唔多影得相喇~~





因為好多人排隊,所以都唔好意思影太耐。。。。




咋咋林閃完十幾張相就走人~~
九巴開放日其實都幾多嘢玩,不過多人多到咁,睇到都怕怕,
下次再搞呢個活動都未必會嚟lu~~



之後標標舅父話,旺角火車站附近有間餐廳食鮑魚撈麵都幾好食,
於是我哋又齊齊去咗試。。。。都幾好食呀!
(不過掛住食,唔記得影相添!)




四月份雜記




4月27號星期六,本來想入大澳逛吓,不過朝早食得早餐嚟已經11點,
再meme麼麼搞一輪,最終都係覺得太晏喇,所以冇去到。。。。



但係難得爸爸一齊放假,又想出吓街。。。。



卒之近近哋,去咗CSW~~
先去行吓反斗城。。。。



行完已經三點,我哋一家都未食lunch,好鬼肚餓。。。。。
咁啱晒喇,我哋決定去食tea buffet~~



行過Park Lane 既Cafe One,突然醒起之前有同事講話佢哋既tea buffet唔錯,
所以撞入去睇吓仲有冇位,咁好彩。。。。
last有一張~~




食物款式幾多,味道都唔錯,用中銀仲有折添,一家人食,埋單都係四百零蚊,幾抵食~~
(尤其是我哋未食lunch,真係食到盡,wakaka!









呢條街經常都有唔同既擺設,呢期係兩大對Camper鞋~~



行完落Sogo買少少嘢就番屋企喇~~


夜晚,仲係好飽,所以淨係煮咗罐鮑魚同蝦子麵當晚餐。。。。。
不過皓皓唔食鮑魚齋食麵~~




4月28號星期日,媽咪睇廣告話樂富廣場搞咗個'日本街頭藝'既活動~~


 



又話有仿日本街頭街景,又話有日本街頭美食。。。。
去到先發覺。。。。流到不得了~~
街景?就係上面呢幾張;美食?係棉花糖炮谷,暈!



仲有。。。。廣告大大隻字寫住有日本超人戰士現身同觀眾影相~~
所以媽咪就滿心歡喜同皓皓嚟影相。。。。






等戰士期間,見到有一班cosplay人物,照殺!影張相先~~



終於等到戰隊現身。。。。嘩!真係製作粗糙。。。。
同真正既戰士造型。。。。差好遠囉!
相比之下,我哋仲堅!我哋真係帶埋把戰士槍去做影相道具呀(皓皓手上渣住嗰把)!
今次真係。。。。。認真便輸了!


不過對皓皓呢個戰士忠實蕃薯嚟講,已經相當滿足喇!你睇佢,笑意盈盈咁。。。。。
既然係咁,我哋又何必挑剔太多呢?係咪?




沒有留言:

張貼留言