2013年5月9日 星期四

皓皓5歲生日慶祝篇~賞櫻花探米奇



 
















3月30日(星期六)


3.30,皓皓正日生日,最初諗住過馬交,仲plan咗個畀皓皓由朝玩到晚既行程,但聽人講復活節假期嗰邊迫爆人,所以最終放棄。。。。。

唔去澳門,去邊好呢?媽咪就即刻諗到:長洲啦!

why?全因想彌補吓一個沒有兌現的'櫻花承諾'!

話說前兩年,媽咪同爸爸講過,如果皓皓生日撞正喺復活假既話,就會帶皓皓去日本過一個'生日賞櫻之旅'。。。。咁今年皓皓生日真係撞啱復活假喎,但最終,諗過度過,都係唔去。。。。。

原因1,當然係價錢啦。。。。問過package既價錢,都幾貴!我哋十二月北海道之旅先至元氣大傷,都係。。。。停一停,諗一諗先~~

原因2,亦係最主要既原因。。。。媽咪今年既大假編排同以往唔同咗~~~~媽咪响學校工作,跟學校假,平時根本攞唔到假,所以焗住每次都要响旺季(聖誕新年,復活暑假)出遊,捱貴機票;但係今年,媽咪被借調去第二個部門一年,換言之,今年攞假比較自由。。。。。既然係咁,無理由唔响淡季去而要復活假去,無端端洗多一大筆架嘛!

就係咁。。。。媽咪對皓皓既'櫻花承諾'冇實踐到,其實都有少少唔開心~~

入番正題。。。。點解去長洲?相信好多人都知,長洲都有幾棵櫻花樹~~



皓皓生日去長洲,全因為媽咪呢個櫻花情意結。。。。haha,夠無聊吧?






去完長洲,夜晚我哋就去咗迪迪尼搵米奇米妮陪皓皓過生日!

好!即刻去相,睇吓我哋既生日行蹤啦~~



 


嗰朝瞓醒先至meme麼麼出發。。。。。
到埗後落大雨,所以去張記嘆碗魚蛋粉先,順便避避雨~~




食完粉,行去關公廟嗰邊睇櫻花。。。。。



話係話三月尾開花,但媽咪睇人哋啲blog,見到二月份啲櫻花已經完全綻放,
所以都估計呢個時間會謝得七七八八。。。。。



果然如媽咪所料,廟前幾棵櫻花疏疏落落,所剩無幾~~



 
最'燦爛'要算眼前呢一棵喇。。。。。
所以當日有幾個龍友都對準呢棵櫻花閃呀閃。。。。。





媽咪手渣傻瓜機,但都唔執輸,狂影~~




近鏡。。。。。。
凋零殆盡既櫻花,自有一份淒美~~





 
可以想像全盛期時,都應該幾靚既~~
當然。。。。同日本嗰啲就冇得比啦~~



關公廟~~


 
 附近一戶人家。。。。。
佢哋都幾幸福喎,企响露台就可以賞櫻,幾有feel呀~~



睇完櫻花聊慰心靈後,我哋就行番去碼頭一帶喇~~






沿路既鋪頭仔~~



曬蝦乾~~






落番碼頭附近食lunch~~






食完lunch,皓皓話想踩單車,見停咗雨,就租一個鐘玩吓啦~~



仲話想自己踩一架細單車~~
唔。。。。下次先啦~~




長洲名物~~超級無敵巨魚蛋。。。。
但唔係太好食囉!



踩單車沿途見到條觀賞用既龍舟~~

玩到三點零,我哋就離開長洲。。。。。。

皓皓,呢次遊長洲,我哋姑且'望櫻止渴'啦。。。。終歸有一日,爸爸媽咪會同你去日本賞櫻,應承你!





完咗上半場既長洲賞櫻,嚟到生日行蹤既下半場:會合芬姨同心心表姐,入迧迪尼酒店食b-day buffet~~

由於我哋響皓皓生日前幾日先決定取消澳門之旅,所以好遲先至book迪迪尼翠樂庭既buffet,好彩都book到~~

山長水又遠走入迪迪尼食餐buffet,無他既。。。只係諗住有米奇陪皓皓切蛋糕唱生日歌,畀啲生日驚喜佢啫~~




仲有少少時間,我哋去咗東涌個outlet打咗個白鴿轉,但係咁都買到嘢。。。。
心心表姐買咗對波鞋,皓皓就買咗對鞋同一件恤衫仔。呢!就係身上呢件喇!
不過話時話,個outlet迫滿自由含同胞,入到去已經好有壓迫感,所以我哋行咗廿零分鐘就頂唔順要閃!



我哋book咗第二節buffet,去到仲有時間剩,所以去啲shop買吓嘢~~





好不容易,終於等到入場時間。。。。。。
啲嘢食同佈置都充滿復活feel!



皓皓好like食buffet,因為佢鍾意自己攞嘢食~~



嘩!發達!勁多糖同朱古力,仲有薯條!
講真!平時點樣戒嚴都好,食buffet好難話禁佢食呢樣食嗰樣既,更何況呢日係佢生日?
算啦!畀佢放縱吓啦!





呢度啲嘢食唔算好好食,不過人哋個賣點又唔係食物質素。。。。





而係可以同迪迪尼人物影相嘛!






睇吓皓皓幾開心!



尤其是見到米妮⋯⋯



媽咪book位時已經落埋order訂咗個生日蛋糕~~
去到時,職員就問定我哋想切蛋糕既時間。。。。。



個蛋糕要三百蚊,真係幾貴。。。。。
不過幫襯佢哋既蛋糕,就可以由米奇捧住個蛋糕走嚟皓皓面前,諗住咁樣皓皓會超級驚喜啦!
點知。。。。。。見唔見到皓皓有喊過既痕跡呀?
事緣佢食飽飽之後,就攞部ipad出嚟玩篤波,篤到如火如荼既時候,我哋見米奇正行緊過嚟,就好緊湊咁叫皓皓收機。。。。。
嗰刻不明所以既皓皓,淨係好想篤埋鋪波,但見我哋制止喎,咪喪喊囉!



回過神,見到米奇、職員姐姐,同埋個蛋糕。。。。。先至冷靜落嚟!
諗住畀surprise皓皓,點知搞到一鑊粥,真係棋差一著!





先影全家福!





然後米奇跳晒舞咁一齊唱生日歌~~






吹完蠟燭切完蛋糕,米奇仲錫咗皓皓一啖!
媽咪相信,如果呢隻係米妮,皓皓肯定仲開心!





















迪迪尼送咗個生日禮包畀皓皓,裏面有張米奇米妮簽名既生日卡~~





食到差唔多10點,嘆埋枝米奇朱古力脆皮雪條就走喇!


皓皓生日後話

爸爸成日話媽咪,慶祝生日啫,唔駛咁緊張呀嘛?
不過媽咪既諗法就唔同,而家我哋仲可以諗唔同既方法同皓皓慶祝,
見到佢開心,自己又開心;
將來?佢大個仔,都唔知願唔願意同你一齊過生日啦!
呢啲日子已可預見買少見少,一定要好好珍惜呀!




响迪迪尼買既米妮公仔,皓皓晚晚都要同佢一齊瞓,成個女仔咁~~





順便。。。。。記埋3月31號既事啦~




呢日朝早拜完山之後同BoBo表姑姐一齊搭車走~~
咁啱火車上播緊足球比賽既入球片段,有人睇到唔想落車囉~~



跟住去咗軒軒表哥屋企附近既空地踢波~~
(腳上著住既就係响outlet買既足球鞋~)





然後去會所篤波~~



再book埋枱打乒乓波,連玩三種球類,犀利喇啩?






之前一晚食buffet太飽喇,所以個蛋糕切完冇食過。。。。。
呢日拎咗去婆婆屋企,再吹多次蠟燭,然後等大家幫手ko個蛋糕去~~

沒有留言:

張貼留言