2009年1月4日 星期日

四眼b

講個秘密俾大家知,我皓皓bb對眼鏡係有情意結既,所以我對戴眼鏡既人特別有好感,因為可以wer佢眼鏡咩嘛!


對於陌生人,我都會有d避忌,按兵不動;對於唔係咁熟既人,就會睇定少少先至郁手;對於媽咪la喎,就緊係唔客氣la!我媽咪副眼鏡就快俾我搣到解體,攪到媽咪成日嗌住要買副玩具眼鏡俾我玩...



媽咪話,玩具眼鏡未買倒,買件有黑超既tee頂住檔先!



其實呢個係藉口黎囉!實情係佢手痕,又鍾意件tee既款式同牌子,所以先至買。



頭先明明執到d野玩,去咗邊?


(話俾大家聽,其實係條頭髮黎架!)



咦!媽咪,隻蜜蜂對翼好好玩呀!會發出sa...sa...既聲音。


(即係「渣」膠袋既時候發出既聲音,阿b好鍾意呢d聲)



仲有音樂聽添!



吓!隻蜜蜂唔係我既?係bear bear 熊契爺漏低唔記得攞走?



唔係呀嘛?我好鍾意喎!



咁媽咪你記得買隻一模一樣既俾我!



媽咪卒之記得買副玩具眼鏡俾我喇!



戴咗副眼鏡,睇遠既野又得!



睇近野又得!



連遮咗半對眼都冇問題喎!


阿b,遮住咗d視線都處變不驚,唔怪得bobo表姑姐話你有老闆feel la!



近排我鍾意玩爸爸媽咪部note book。



哈!唔知媽咪會唔會買部玩具電腦俾我玩呢?


阿b,你點知架?媽咪正有此意。


 



同場加映--我和軒軒表哥仔



咦?軒軒表哥仔,嘜係你黎呀?好耐冇見喎!



軒軒表哥仔:係呀!玲姐姐叫我同你影張相呃嘛!



咁做嘜你個樣好似好忐忑不安咁既?



軒軒表哥仔:嘩!你唔係咁健忘嘛?你上次點樣對我,我仲記憶猶新!



軒軒表哥仔:不過今次我醒呀!一開波就左手噤住你膊頭,右手捉實你隻手,睇吓你點發圍?


皓皓bb:其實我上次真係冇..心...架!


 


沒有留言:

張貼留言