2009年1月22日 星期四

呢個look似邊個?

今日媽咪買咗d新野俾我試戴,點知戴完之後,爸爸竟然話我似....


  


  你哋咕吓係邊個?


  


  佢居然話自己個仔似公公--小桂子!


  


  你哋話佢係咪睇電視睇到上腦?


  


  人哋呢頂係漁夫帽黎架嘛!


  


  佢就係都要攪攪震!反起人哋頂帽....


  


  諗諗吓,都係唔好戴穩鎮....


  


  點解除極都除唔倒?


  


  媽咪,help!


試完帽,唔爭在試埋件新春賀年裝啱唔啱著la! 


  


  就係呢件喇!得唔得意?


  


  其實媽咪最初冇諗過買架,因為佢麻麻地鍾意呢d唐裝.... 


  


  點知行街經過見倒....


  


        佢既購物病態又出現....


  阿b,唔好擺個咁鄙視既表情,語該!


  


  不過咁都好,如果唔係我邊有咁多新衫著?  


  


  媽咪你唔駛唔開心,其實個個人都緊有d病態。你睇我?


  


  我都有戀廁紙情意結啦!


話時話,阿b,呢排你d性格都幾令人難以捉摸....


  


  明明玩水樽玩得好興奮....


  


  突然之間就狂喊!不過媽咪真係好鍾意你呢個喊樣!haha!



1 則留言: