2009年1月7日 星期三

Happy Birthday to Daddy

今日係一個大日子,就係我爸爸既牛一喇!我做仔仔既,點都要有番d表示....


                 

Image and video hosting by TinyPic


    爸爸,你估吓我送嘜野俾你?


    

Image and video hosting by TinyPic


    就係....


    

Image and video hosting by TinyPic


    好失望?仲有架喎--


  

 


  我衫上面d字呀!睇唔清楚?


    

Image and video hosting by TinyPic


    咁樣清楚喇掛!爸爸,送俾你既!冧唔冧先?


  


  吓!送呢d唔實際?


  


  咁呢d得喇掛?雖然係媽咪買黎送俾你,但係媽咪既野咪即係我既野!


    

Image and video hosting by TinyPic


    加埋個飛吻,得未?收唔收貨? 


  


  爸爸,你估淨係你有禮物咩?我夠有咯!


  


  就係呢副喇!你睇吓!


  


  係標標舅父同Ling Ling 舅母送架!


  


  加埋媽咪應承送俾我既小蜜蜂同玩具電腦....


  


  我d禮物仲多過你啦!所以,我都係....


  


  Love Mama 多d! Hahahahahaha....  


 


 不過咁,我都錫爸爸你既....


    



         

Image and video hosting by TinyPic
 



2 則留言:

  1. haha, happy birthbay. that shirt is so creative, even though it is only "i love u pa", but it helps us to say what's in our heart. sometimes is difficult as we grow up.

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆01/08/2009 22:27:00]爸爸話多謝晒,承你貴言!

    回覆刪除