2009年1月12日 星期一

疑似papa人仔相

上個禮拜四係爸爸既生日,但係媽咪冇假放,而我又响臨夜既時候瞓咗覺覺豬,所以爸爸媽咪淨係出街食餐飯就返屋企,等埋我瞓醒就一齊切蛋糕...


   


係就係切蛋糕,之但係佢係邊個呢?唔通媽咪post錯相?話時話,佢有d似我爸爸喎!


阿b,有冇攪錯呀!呢個疑似爸爸既人仔直情係你papa啦!咁都唔認得?


嫲嫲話你同爸爸細個既樣一模一樣,婆婆又成日話你同爸爸十足一個餅印,所以咪俾大家睇吓係咪真係咁似囉!


   


嗱!呢張先至係堅既「切蛋糕」相,媽咪專登買咗爸爸最鍾意食既Tiramisu!


   


嘩!差啲成隻腳伸咗落個Tiramisu度....咦?呢張相睇落去,我同papa又真係幾似喎....都係咁百厭!


禮拜六係表妹既滿月,但係因為佢成晚都係咁瞓,所以冇同佢影到相,反而我就影咗好多....


   


   趁未開席,玩番幾鋪過吓手癮先!


   


   等我「甩」吓呢隻係咩牌先!


   


   唔--打五萬好呢還是打「7豬丈」好呢?


  


  好野!埋位lu !有野食la!


  


  呢隻紅扑扑既係嘜野黎?


  


  「鏗」吓佢先!


  


  咦?裂開既?  


  


  媽咪,究竟食唔食得架?


 


禮拜日,bear bear 熊契爺佢哋同爸爸補祝生日,夜晚去鋸扒,晏晝就去公公婆婆度,玩到夠鐘至出去....


 


 換好晒衫衫,臨出發前响屋企影張相先!


 


 你哋以為我特登擺post影相?


 


 實情係我呢隻懶豬好「梳乾」咁攤响度睇緊電視。


   


   出到去九龍陪公公婆婆飲茶.... 


   


   其實我都幾鍾意飲茶架!事關好多野啱我食!


 


 鏡頭一轉,已經黎到夜晚鋸扒間餐廳喇!


 


 不過呢晚我就唔係咁all right 喇,因為我眼瞓到爆!


 


 但係都好彩同哈哈哥哥影埋呢張相先至瞓!


 


爸爸既生日咁樣就過咗喇!雖然冇嘜特別攪作,但係爸爸話第一年同我一齊過生日,好鬼開心同溫馨喎! 


1 則留言:

  1. 真係好似你papa細個喎!!!!
    哈哈哥一拍埋你度真係成個哥哥...想話仲叫佢bb都唔得了..!!!
    [版主回覆01/19/2009 00:09:00]其實唔係淨係個樣似,仲有好多野都好似.......
    咁......拍埋我皓皓bb度就係哥哥,拍埋仲海哥哥度咪仍然係bb囉!

    回覆刪除