2009年1月25日 星期日

爸爸媽咪幫我辦既年貨

呢幾日爸爸媽媽忙住辦年貨,買海味啦,買衫褲鞋物啦,買床單同其他日用品啦,咁多野當中有冇我份?緊有啦!除咗衫仔褲仔,仲有....


    


    呢樣野媽咪話咗買俾我好耐架啦,仲以為會石沉大海....    


  


  你哋諗到未?開估喇!


  


  就係呢樣野喇! 


  


  好開心呀!媽咪終於記得買俾我啦!


  


       等我打開佢先....


  


  今次發達啦,部手提電腦咁多掣....


  


  仲有數目字,啱晒我呢個小股神!


  


  你哋知啦!我日日都要睇住個市架嘛!


  


  唔同你哋講喇!我日理萬機,好多野要趕住做!


  


  我個樣係咪好認真呢?


  


  呃得吓人卦?


玩完電腦,我又出咗公公婆婆度玩喇!


    


    呢架車軒軒表哥仔架喎,襯佢唔响度.... 


    

 


    攞佢黎玩先!


    


    爸爸,呢樣啱你呀!low fat coffee呀!


  


  芬姨,我自己推得架喇,唔駛你扶我啦!


  


  找响supermarket買咗好多野,除咗咖啡,仲有焦同蕃茄....


  


  弊!跌咗個蕃茄添!


  


  提子,我鍾意呀!


     

 


     聽日就係新既一年,祝大家响牛年身體健康,萬事如意!


沒有留言:

張貼留言