2009年1月27日 星期二

恭喜發財

今日係新正頭年初三,我皓皓bb响呢度同大家拜個年,祝大家牛年行好運,唔駛成日四圍騰,日日都開開心心唔駛搵人「呻」,醒醒目目唔會做老襯,身體健康晚晚都有覺好瞓....


   


   恭喜發財,利是逗來....


   


   一封唔夠?


   


   俾夠兩封!不過係你哋俾我喎!


   


   呢個係我年初一既拜年look....


   


   醒唔醒目先?


   


   不過套衫好似窄咗少少....


   


   呢隻pooh pooh 係我既新朋友....


   


   係芬姨响年宵市場買俾我既!


   


   阿pooh,同大家講聲恭喜發財啦!


   


   攪錯!竟然唔騷我!


   


   咦?爸爸媽咪,你哋好似爭d野未做喎!


   


   爭d嘜?仲要我講?


   


   咪就係利是囉!


   


   多謝爸爸媽咪....


   


不過呢兩封係流既,真嗰兩封仲响枕頭底,媽咪話希望我健康平安,所以要跟足傳統,壓歲錢要過十五先至拆喎!


   


   好喇!媽咪,唔好影啦!要上嫲嫲度拜年喇!


   


   你哋真係me me 麼麼,我自己攞鎖匙出去啦!


   


1 則留言:

  1. 你買左呢套GAP呀.我本都想買架....不過我個仔會唔帶帽所以打消左唔買...
    皓皓著堂裝好醒目WOR !!!!
    [版主回覆01/31/2009 22:17:00]其實阿b都唔係咁鍾意戴帽架,不過佢仲未有能力反抗咋!

    回覆刪除