2009年3月23日 星期一

阿b真係越黎越....

下星期一就係阿b生日喇!就黎1歲既阿b,真係餵食到不得了,仲越黎越曳曳添....


  


  唔....好好味!


  


  阿b,你食緊嘜野呀?


  


  我好唔得閒,陣間至話你知!


  


  咦?點解食食吓食唔到既?


  


  原來枝手指餅得番好短一截,食唔到!媽咪,點算?


  阿b,你大個仔啦,自己諗吓辦法la!


  


  哦!打開隻手仔,將淨番嗰截手指餅移上d....


  


  Ha!又食到喇!


  


  冇晒lu!食得好快,係咪呢?但係,查實....


  我一隻牙仔都未有架!


   


食得既擺落口,至弊既係唔食得既都擺落口....


  


  我又執到枝cream喇....


  


  2秒鐘唔駛,枝cream已經响口裏面....


  


  仲越食越滋味....


  


  越食越開心添!


  


  真係冇晒你符,阿b!


   


至於點解話阿b越黎越曳曳?你哋自己睇吓la!



一隻手係都要捉住枝晾衫桿,另一隻手開始有所行動....


    


    結果咪成隻掛爐鴨咁囉!


  


去到老闆娘間鋪頭,係都要响人哋個窗櫉度攪攪震....


  


 開始扯人哋用黎裝飾既珠珠鍊同花花鍊....


  


仲要好大動作咁撥扇,難委後面要扶實既佢姐姐呀!攰死人咩?


   


  


  話你曳曳呀,阿b,仲笑成咁?


1 則留言:

  1. YEAH...好心急呀...星期六就係皓皓生日會囉.... 講D野比你知...哈哈而家識叫皓皓呀... HEHE.....間日自己就講皓皓..我都唔知點解....
    星期六見啦.... LOVELY BOY !!!!
    [版主回覆03/26/2009 16:26:00]哈哈可能心裏諗:媽咪見親呢個bb都要抱抱,攪到我呷晒醋,記住佢個名先!哦--原來叫皓皓....

    回覆刪除