2009年3月25日 星期三

終於影咗....造型照喇!

媽咪話影呢輯相話咗好耐架喇,但係一次就因為時間太緊迫影唔到,一次又因為天氣太凍唔成事;終於,尋日爸爸媽咪特登攞假同我去影....


唔~~啲造型都唔錯呃!


     憂鬱小生look~~


   


   爸爸媽咪都好鍾意呢張相。


 


     美男廚神look~~


  


  嘩!好多野食....


   


   點解硬'掘掘'既? 


  


  原來假野黎既!


     得意消防員look~~


   


   我'英'唔'英'呀?


   


   Oh!有隻手既?穿晒崩!


   


   攰屎人!坐底抖吓先!


   


   有冇見過伸晒脷既消防員?


 


     瀟洒鋼琴家look~~


   


   著鞋唔著襪,但絕對唔係....


   老套兼核突!


  


  好認真呀!係咪似模似樣呢?


   


   哈!彈錯音添!


   


   尷尬屎人喇!


 


     型仔飛機師look~~


   


   扭呔盤--我鍾意!


   


   擺個S型甫士先!


   


   好「殘」眼,戴番副超先!  


   


   爸爸話呢張至有型喎!


 


     扭計樹熊look~~


   


   人哋要做型仔唔扮樹熊呀..嗚..嗚..


           p.s:由於阿b太扭計,所以呢個 look影得幾相咋!


 


     醒目牛仔look~~


   


   俾個結他我做嘜?  


   


   我都唔識撥d弦線....


   


   你哋都冇解既....


影完半日相,爸爸、媽咪同我都筋疲力竭,番到屋企齊齊覺覺豬,所以媽咪今日先將啲相公諸同好....


如果大家想睇埋其他嗰d相,就去下面既網址la~~


http://albums.vitapixel.com.hk/200903/hoholo/portrait.htm


 


 


2 則留言:

  1. 你的寶貝好得意呀~

    歡迎你入黎:

    http://hk.myblog.yahoo.com/bblovelyb

    揀件得意的衫仔比佢啦 ~

    回覆刪除
  2. 黑超look好型囉...皓皓同哈哈出街唔好帶黑超呀....如果唔係d女實比你溝晒啦...!
    [版主回覆03/31/2009 09:42:00]哈哈哥哥你既電眼同笑容咁迷人,我驚我戴咗超都唔夠你'鍊'喎!

    回覆刪除