2009年3月1日 星期日

BoBo 表姐畢業la

唔知大家仲記唔記得媽咪爸爸原本諗住新年嗰陣同我去新界行大運,地點都plan好,就係媽咪既母校--中大,點知臨門脫腳,去唔成....仲以為起碼到復活假先有機會去,哈!咁啱BoBo 表姐要影畢業相,所以我哋尋日去咗la!唯一可惜既,就係....


   


   爸爸要番工冇得去....


   


   冇得欣賞咁靚既風景....


  


  爸爸,呢度啲樹有果果架!


  


  我想摘呀!媽咪抱高啲la!


  


  呢度仲有個好大既池塘....


  


  喂!媽咪!抱我去嗰邊、嗰邊....


  


  好多花花呀,好靚呀!但係....


  


  只見阿b一片惘然....


   


   等我响荷花池前面擺個post影番張相先!


  


  嘩!呢豎仲好睇過花花....


  


  下面有成堆魚搶麵包食呀!


  就係咁,阿b係咁扯實條欄杆唔俾我抱走....


   


差啲唔記得今日黎呢度既目的--同BoBo 表姐影番張畢業相先!


   


   我借咗BoBo 表姐紮花影相....


   


   詩詩表姐就借咗隻米奇老味影....


   (隻公仔係媽咪送俾BoBo 表姐架!)


   


   咁....我唔爭在借埋....


   


   借埋頂四方帽黎戴la!


   


   呀!甩喇,媽咪!


   


   打側個頭就番頂帽先!


   


   都係唔得,要用兩隻手禁住先得!  


   


 心心表姐:唉!阿b,冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽la!


      你睇吓我個size幾 fit!


沒有留言:

張貼留言