2009年3月6日 星期五

第一次自己揀玩具

今日好開心呀!點解?因為今日爸爸媽咪一齊放假,同我出尖沙咀行街街、買玩具,我仲第一次自己揀玩具添,大家係咪好想知我揀咗嘜野呢?


     


      我手上呢個?唔係!呢個係爸爸揀既....  


     


     等我攞俾大家睇....


     


      就係呢副Thomas玩具喇!


     


      點解會鍾意呢副玩具?


     


      你哋睇吓五顏六色嗰啲積木....


     


      係數目字黎架!啱晒我呢個小股神!


     


      媽咪,可以拆開玩未呀?


     


      吓!就黎要覺覺豬唔拆住?唔係呀嘛?


     


      咁我唯有玩住呢個先啦!


     


      其實呢個都幾好玩 ,全部野都識轉 ,噤隻青蛙眼又會有音樂聽 ....


      估唔到平時冇黎老醒既爸爸會識得揀一副咁啱我心意既玩具 ....


 


2 則留言:

  1. 皓皓bb 今日又唔出黎同表姐玩 你就好啦,又有新玩具玩 表姐悶到發顛啦 你幾時出黎呀?

    回覆刪除
  2. 我地有新貨番左,來睇睇啦! Kaka Kids Fashion -   最潮,最平兒童服、襪、包被、被仔、口水肩、睡袋、等服飾 (如有打擾請見諒)

    回覆刪除