2009年3月9日 星期一

BoBo表姑姐畢業la

覺得個標題熟口熟面?以為自己睇緊一篇舊既blog?錯喇!上次嗰篇係「BoBo表姐畢業la」,今次呢篇係「BoBo表姑姐畢業la」;冇錯!我個表姐同表姑姐係同名既,兼夾响同一年grad,再兼夾係同一間U,世事真係轎la,你哋話係唔係?


  


  唔同既今次唔係去CU影,而係....


  


  認唔認得呢度係咩地方?就係香港公園喇!


  


  不過我全程勁扭計,所以差不多張張相都係'痴'住媽咪


  或者嫲嫲個膊頭.... 


     


   攪到表姑姐都冇得自己一個同我影合照,所以媽咪


         cut咗呢張相出黎!


    


    離開少少就開始扭....


      


      唯有影埋媽咪個背脊....


     


   最唔扭計就係响呢度喇....下面有魚魚睇呃嘛!


     


     仲識得同啲魚魚say hello 添!


     


呢度係第二度冇嘜扭計既地方,點解?因為呢度好多五顏六色既波波!媽咪叫爸爸渣機幫我同波波一齊影相,結果....大家睇唔睇到相既右上角呀?有十份之一個橙色波波咁大把囉,仲要影成5、6張都係咁,差啲激屎媽咪喇!


     


  媽咪抱得咁辛苦,就係諗住我同奧運五環影張相....


  


但係爸爸真係有幾張影唔到五環架,就好似呢張咁!問你服未?


     


  相比起我,家姐就乖好多喇,仲扮晒特首咁揮手添!


  


嗰日我哋一家人同BoBo表姑姐既唯一一張合照,但係....竟然....BoBo表姑姐係未換畢業袍架!


 


 


到咗晏晝,爸爸媽咪同我去仲凱哥哥既生日會,因為有野食既緣故,我既心情明顯地比上晝好咗好多..


  


  睇吓餐牌先,食嘜好呢?


  


  唔該一包shake shake薯條呃!


     


     吓!又冇我份?


     


     咁....漢堡包都得卦?


  


  Hehe!我都有份玩遊戲!


     


   我同仲凱哥哥、哈哈哥哥玩騎膊馬,抱住我笑到


            見牙唔見眼既就係我哋既bear bear 熊契爺。


     


 嘩!阿b,你好浮誇呀!唔知以為你真係啜到d奶昔呀!


            


沒有留言:

張貼留言