2009年3月16日 星期一

「看牛牛」既日子終於蒞臨喇!

就黎1歲既阿b,開始唔安於齋坐响度玩既日子,一係就扶住野企响度周圍摷,一係就要人拖住佢周圍行,每次「臘」到野响手都要將佢狠狠咁拋落地....唉!「看牛牛」既日子終於蒞臨喇....


        


        坐响梳化一陣,開始有啲唔耐煩....


         


         塞個波波俾我玩就諗住我會坐定定?no way!


        


         媽媽抱我落地,快啲、快啲....


        


         見到獵物,當正自己識行咁一支箭衝埋去....


       


        眼明手快,就「臘」咗梳蕉....


                 


                  知道梳蕉食得,於是乎出盡力咁搣....


       


        卒之都係搣唔到,跟住「黎」手掟落地。


       


        之後又走去摷雜物櫃....


       


        嘩!原來爸爸啲漫畫書收埋响呢度....


                       


                       等我逐本逐本「蚊」出黎先....


       


        媽咪見勢色唔對,立即將我抱入房....


       


   入咗房我都唔會乖乖咁坐响度架啦!你哋睇我眼睛發亮,就知我又搵到野玩啦!


 


            唉!真係辛苦晒日日要湊住佢既嫲嫲喇!


沒有留言:

張貼留言