2010年8月18日 星期三

放大假玩樂篇~~嘆泰國菜

去完日本旅行後番咗一個月工,終於等到又放大假既日子,不過話時話,由8月10日開始放假,到今日為止,好似都未停過咁滯。。。。忙嘜嘢?當然係忙同皓皓bb盡情去玩、玩、玩啦!


八日十日(Tue)&八月十一日(Wed)


8月10號,係ViVi表姑姐遊港完畢番比利時既日子,所以呢日我哋冇出街,淨係朝早陪ViVi表姑姐佢哋打乒乓波,夜晚就响太婆屋企同佢哋 farewell,我哋又要一年後再見喇!



ViVi表姑姐打乒乓波英姿~~



佢哋打波,皓皓就不斷兜圈跑。。。


睇吓皓皓後面~~就係自詡打波好勁秋既爸爸,


係咪真係勁?對手係媽咪嗰陣就好勁囉


8月11日,媽咪約咗响薄扶林既同事食lunch,皓皓勁怕醜,成餐飯都好似條籐咁纏住媽咪抱,所以一張相都影唔到,唉!第日K1 interview又係咁都唔知點死!


食完lunch番屋企覺豬,等爸爸放工我哋就去西環食dinner,呢間泰國菜可以話係爸爸媽咪其中一間既飯堂,呢度環境雖然麻麻,但係嘢食真係無得頂~~



呢度既老闆話爸爸係佢哋既第一代食客,即係佢哋未裝修前,


間鋪細到得兩張枱仔嗰陣,爸爸就開始幫襯佢哋。。。



所以佢哋話爸爸係VIP。VIP有嘜著數?


冇架!除咗幫我哋留位留嘢食,就係啲嘢食上得特別快囉!


不過呢個特權都唔錯架喇,媽咪見過幾次,


啲食客等上菜等到唔耐煩發老脾走咗。



大家見我搶住食,就知啲嘢食幾yummy啦


我哋呢餐食得好豐富~~



雞腳扎肉沙律~~



兩種唔同食法既蝦,都好好味


尤其係下面既生蝦刺身,簡直係媽咪既no.1至愛~~



花甲&燒墨魚丸~~皓皓成串食晒



好鮮甜既鹽燒黑鰂魚~~



碗湯粉好香,皓皓食到得番一條粉都唔放過,


仲話要飯啲湯。。。



係咪睇到啲相都流口水呢?



大家睇吓皓皓既食相就知佢幾咁鍾意食~~



真係個碗得番一條粉都唔放過架~~


平時爸爸媽咪通常兩條友自己黎嘆,


不過見皓皓咁鍾意,第日都要帶多啲佢黎食喇。


沒有留言:

張貼留言