2010年8月22日 星期日

放大假玩樂篇~~踩番一轉

八月十三日(Fri)


今日難得爸爸放假,而佢又成日話想做吓運動,咁不如踩單車啦!橫豎皓皓都鍾意既。。。。不過實在太熱太曬喇,我哋唯有等下晝四點幾先至去踩~~



之前踩開既四輪車唔知點解無端端拆咗前面個seat,


咁樣皓皓無得坐前面,三個迫埋一齊坐實在太迫。。。



咁唯有租呢隻三輪啦~~



啱晒你啦,爸爸!你話想做運動咩嘛!



去到有嘢玩既地方,就停落黎玩吓,


順便俾爸爸抖吓。。。



我坐心心表姐架戰車,幾型



咪睇我好似好輕鬆咁。。。。



查實我驚到腳仔軟!坐咗一陣就嗌驚要落地。。。


話就話四點幾,但係都仲幾曬,所以踩咗一轉就要停一停~~



飲啲嘢補充吓水份~~



踩一轉其實已經好攰,唔係吹水架,你睇~~



企响後面既爸爸攰到扯晒蝦呀



踩咗一粒鐘就還車喇


之後响個playground玩一陣。。。



熱到溶咗,皓皓同心心都變咗濕水鴨~~



雖然係咁,都無損佢哋玩既雅興,


尤其是皓皓,仍然精力旺盛咁圍住個playground喪跑。



媽咪都唔願追住佢影相,幾經辛苦,


先叫到佢响呢間屋仔度坐低抖抖~~



嘆爸爸飲剩少少俾佢既冰凍雪碧~~



例牌動作,搖吓個罐睇吓仲有冇。。。。



飲晒!開始攞枝飲管出黎玩。。。



咁都玩一大餐。。。。



之後去番租車嗰度坐,等芬姨放工坐架的士黎兜埋我哋,


就一齊番屋企食晚飯喇


爸爸話出一身汗,幾爽咁話喎。。。。


但係點解你個款好似攰到想屎咁既??


沒有留言:

張貼留言