2010年8月1日 星期日

激鬼氣看病記

上篇blog講前嗰排皓皓發燒,攪到媽咪放假都冇得同皓皓去街街,嘥咗兩日假期。。。。話說24號朝早,媽咪已經覺得皓皓額仔有少少熱;爸爸摸一摸之後話媽咪亂咁up,但係媽咪對皓皓平時既體溫係何其咁熟悉,再摸多幾次都硬係覺得同平時體溫唔同,於是攞探熱器度~~果然,三十八點幾度!


食完藥水,俾皓皓留响屋企休息,雖然冇得出街,不過好彩,心心表姐黎咗我哋屋企,陪皓皓玩咗好耐。。。。



呢排屋企經常開雀局,所以張枱索性就咁放响廳,唔收住...



皓皓每朝既指定動作就係走埋張枱度玩麻雀,


連食早餐都要坐响張枱度食...



日有所思,夜有所夢,有晚皓皓發開口夢:


唔好收麻雀住,bb要玩...


俾佢笑死!


講番25號星期日,皓皓啲燒仲唔退,晏晝再度溫度,竟然有39度,媽咪有啲發茅,於是就即刻call番緊工既爸爸,叫佢check吓星期日有邊間診所開,然後飛的同皓皓去睇。。。。皓皓認得唔係平時睇開嗰個醫生,於是喪喊喪掙扎,但係都要俾醫生睇吓啲氣管有冇事架嘛,唯有監粗捉實皓皓~~真係心痛!聽完氣管,媽咪諗住個醫生會好似我哋平時睇開個兒科咁,睇埋耳呀,鼻呀,喉嚨呀咁,點知。。。。


醫:(聽完聽筒)無咩事既。。。。


媽:咁點解會發燒?


醫:。。。。(好似唔識答咁,抑或係唔想答)


媽咪:你唔駛睇吓佢喉嚨有冇發炎呀?


醫:睇吓。。。。(然後先至有動作去攞雪條棍)


此時皓皓已經喊到收唔到掣,見到條棍仲驚,於是猛咁揮手踢腳。。。


與此同時,呢位醫師就教媽咪點樣捉實皓皓~~


醫:嗱....你用大髀夾實佢對腳仔(媽咪照做,不過皓皓太大力,夾唔實,雙腳仍然亂踢),唔係咁樣!你放佢對腳响呢邊,然後夾住。。。。你捉住佢對手啦。。。。


媽咪一直諗住醫生教我點做點做,係想俾佢可以仔細啲檢查皓皓既喉嚨,點知佢接住講:


如果唔係就踢到我喇。。。。。。


吓!你冇嘢呀,醫生?媽咪想發火鬧佢,不過忍住。


皓皓唔肯擘大口,氹咗佢一陣,個醫生終於唔耐煩搵枝雪條棍撬開咗皓皓個口,只係撬開咗少少,然後唔洗一秒時間,佢就丟咗枝雪條棍。。。。有冇攪錯,咁樣叫做檢查?仲要驚整親自己而叫媽咪監硬捉住阿b啲手手腳腳,真係唔知佢點做醫生架!


最後佢話阿b作感冒,會開啲嘜嘢藥、嘜嘢藥俾我哋。於是媽咪又問:我俾bb食緊第二個醫生啲藥,要隔幾耐先可以食你既藥?


佢答:哦!原來你已經睇過醫生架嗱?


媽咪答:唔係!我只係俾一個月前醫生開落既退燒藥俾佢食。。。


醫(驚嚇地):吓?佢燒咗一個月架嗱?


嘩!你條白痴,有冇common sense架你?咁低能既說話都問得出!燒咗一個月仲坐响呢度睇你?


媽咪都冇佢咁好氣,係咁咦答完就諗住抱阿b走喇(而佢始終冇答我隔幾耐可以俾阿b食藥),點知條白痴又問我同阿b量過體溫未?(嘜呢條問題唔係應該一開始就問既咩?睇完症先黎問?)


我話度過,成39度。


佢好似唔信咁,攞枝槍(向住額頭度溫度嗰隻)走去皓皓度(當時爸爸已經抱皓皓行去別處同埋已經氹掂咗佢,唔喊兼夾冷靜落黎),仲懶醒咁同媽咪講話唔好俾皓皓知佢想量體溫,媽咪都阻止唔切,佢突然攞枝槍對住皓皓個額,嚇到皓皓又即時狂喊。。。。


條友真係痴線兼冇腦架!跟住媽咪同佢講:


你嚇親佢呀!唔駛度啦,我都話响屋企度咗囉!


如果唔係想攞佢啲藥俾皓皓試吓有冇效,真係想剷到佢上天花板,兼夾唔俾錢就走.....


好彩,皓皓食咗兩次藥,第二朝就冇事喇!呢次都可謂睇醫生奇遇,亦發覺平時睇開既兒科醫生原來係好好人、好細心、好有耐性....真係貴得有道理!


沒有留言:

張貼留言