2010年5月2日 星期日

我與家姐的破冰之旅~~

五月一日(星期六)


冇錯呀,呢篇blog同之前嗰篇講緊既都係同一日~~五一勞動節;上篇講到我哋買完外賣壽司番屋企,番到去見時間尚早,就攞晒'架餐'落公園玩,尤其是新買既包包超人吹泡泡,媽咪想試吓究竟吹出黎既泡泡有幾大個。。。。



!啲bubble真係超級巨喎!


有啲直情大過皓皓個頭呀!



估唔到呢個bubble機都幾堅


好啦,講番點解同一日既事要分兩篇blog寫?係因為我哋落公園撞到家姐呀!雖然係兩姐弟,又雖然住得好近,不過就好少撞到同埋一齊玩。最重要既,係兩個豆丁成日都好似水溝油咁,行埋少少都好抗拒,難得好似呢日咁影到咁多相呀!所以要專登開一篇登出黎。。。。



!大伯好掂呀!一拖三。。。。


睇吓!家姐最初係行埋皓皓度少少都唔制架!


跟住我哋全程直擊兩姐弟既破冰之旅啦!



由出世到而家,佢兩個真係甚少合照架


呢日仲要咁啱著埋同一款外套加牛仔短打,超襯!



玩到七點左右,家姐佢哋要番屋企喇



呢日真係由天光玩到天黑,


皓皓玩到成身都係肥皂泡,


要番屋企大清洗喇


 


2 則留言:

  1. 謝謝分享!
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2010年5月5日 上午8:06

    皓皓個家姐成個鬼妹仔咁好靚女噃!點解同皓皓咁水溝油既?你D麵包超人玩具好正呀,睇到口水流!
    [版主回覆05/07/2010 23:22:00]係呀,家姐係一個令女黎架,唔知點解,佢哋由細到大都無嘜交流.....
    啲包包超人真係好正,攪到我成日忍唔到手..........

    回覆刪除