2010年5月8日 星期六

Happy mother's day~~嫲嫲

五月七日(星期五)


星期日就係母親節,我皓皓bb好忙呀,因為我要同三個母親級人馬慶祝,除咗媽mi mi,仲有嫲嫲同婆婆。咁啦~~呢日星期五就同嫲嫲慶祝;星期六爸爸放假,就同媽mi mi慶祝;星期日就出九龍同婆婆慶祝。。。



我哋去咗銅鑼灣既小南國食飯。



食上海菜啱我皓皓bb喎!


事關我好鍾意食~~



小籠包!


我連包入面既湯汁都飲埋架!



仲嗌咗xo醬大蝦粉絲煲、松子魚、火腿茸津白,


同埋冇影出黎既砂鍋雲吞雞。。。



同嫲嫲合照。。。



又曳曳'lur'嫲嫲抱~~



嗌極都唔肯望鏡頭影相。。。



媽咪唯有出絕招~~


講:阿b,你睇吓!媽咪個頭上面有隻butterfly呀!


所以大家見佢係摸住自己個頭架!



又係用呢招~~



嘩!笑得好古惑呀!



左手面呢啲一格一格既係鏡黎架,


媽咪問皓皓响塊鏡度見到邊個,


仲諗住佢會答'見到嫲嫲'


(因為嫲嫲坐佢隔離,响塊鏡度應該見到),


點知佢話:見到自己!



皓皓呢晚真係由頭食到落尾呀!好'近'!



差唔多食晒嗰陣,就開始扭計。。。



又古靈精怪~~



聽日輪到同媽mi mi慶祝喇,唔知去邊呢?


 


沒有留言:

張貼留言