2009年11月19日 星期四

靄婷表姐畢業

十一月十五日(星期日)


今日我哋去咗樹仁大學同靄婷表姐影畢業相,不過天公不造美,天陰陰,落住毛毛細雨,天氣仲好鬼凍添。。尋日皓皓bb有少少鼻水,食咗藥好番啲,媽咪幾驚今日吹一吹風又再攪到阿b唔舒服,好彩冇事啫



我哋黎到樹仁大學喇


估唔到可以影相既地方比想像中少好多!



呢個就係我既靄婷表姐。。。



每次佢見到我。。。。


都會大嚷:阿b,呵啖表姐啦。。叫聲表姐啦。。


即使我表現冷淡,無動於衷。。


佢依然會鍥而不捨咁繼續叫。。



靄婷表姐&BoBo表姐



今日影相,令媽咪諗番好多幕有關表姐細個既片段~~


靄婷表姐係媽咪第一個姨甥,


以前逢星期六,媽咪同芬姨就會千里迢迢入屯門同表姐玩,


第一個睇到表姐學識開步既人唔係姨媽呀,係媽咪


又諗番表姐初初番小學嗰陣既經典場面:


每次入到油天小學就會大喊咁衝番出黎,


朝早又會扮肚痛唔想番學。。。



眨吓眼,今日佢已經畢業喇。。。



表姐,我同媽咪祝你前程似錦。。。



阿b同詩詩表姐睇嘜嘢睇到咁入神?


但係心心表姐就冇眼睇喎



兩個表姐受到媽咪既指令~~挾住我影相



表姐會聽媽咪支笛,但係軒軒表哥仔唔會。。



叫佢同阿b影相。。。。



佢會專登唔望鏡頭。。。


當然。。。阿b都唔好得好多,都係擰側塊面。。



軒軒表哥仲開始越移越開。。。。



阿b行埋啲,佢就退開啲。。。



結果只係影到咁既合照



全程cool爆唔笑既阿b,竟然响度閘前面玩到'卡卡'笑,


莫名奇妙!!!



影完畢業相,响銅鑼灣等的士番屋企。


媽咪忽發奇想:兩個表姐都响自己讀間U度影相,


唔知到紹鋒表哥畢業,我哋會唔會專登上北京大學影呢?


呢晚,爸爸媽咪帶我去北角同一班契爺食飯。。。。



哈哈哥哥好熱情,成日攬住阿b。



一齊跑黎跑去一齊玩。。。。



仲一齊响呢度行catwalk。。。。



可惜阿b唔係成日見到哈哈哥哥,唔可以成日一齊玩。。。。


 


沒有留言:

張貼留言