2010年1月5日 星期二

0910 京阪冬日 の旅^^Day 3~閒遊嵐山嵯峨

29 Dec 09(Tue)


Day 3


酒店→伊勢丹shopping→京都塔嵐山嵯峨→大阪(酒店check in)→梅田


今日既重心推介就係好多旅遊書都會寫既嵐山嵯峨。。。。


雖然我哋未有深入嵯峨,未有坐上嵯峨野觀光小火車;雖然十二月沒有春季既櫻花遍野,亦沒有秋季既滿山紅葉,但係媽咪仍然有不枉此行既感覺,慶幸我哋選擇黎一遊呢個古色古香、風光如畫既世外桃源。。。。



今日晴姐姐佢哋要瞓晏啲...



 咁橫豎我哋都起咗身,於是就去酒店附近既伊勢丹shopping!


(其實都唔可以咁講,應該話爸爸一早已經想行Isetan,


因為佢要買Garcons。咁都好,因為我都有份)



呢度有我最鍾意既包包超人呀!


 



仲有'sir'滑梯玩...



不過咁多哥哥响度,有啲驚添!都係落番黎...


(阿b有時真係幾鵪鶉架!)



又逛吓超市啦!



爸爸媽咪話好耐冇試過响士多啤梨當造既季節黎日本喇,


所以點都要食番夠本...


佢哋買咗兩大盒...



等晴姐姐起身,就上京都塔展望台觀光。



尋日原本想去埋祗園,但係唔夠時間。。。


等我今日用望遠鏡望吓先!



响呢度眺望四周,京都既景色一覽無遺。



我同晴姐姐好friend架,成日拖手仔。。。



咦?點解呢度有個窿既?



好似幾好玩喎!



好合拍!眼神幾一致!


去完京都塔,就出發去嵐山喇!



呢度好多人力車,坐上去遊嵐山一圈都幾爽!


不過爸爸話,我哋一家三口坐上去,驚個車伕會暴斃喎!


咁又係既!



嵐山街頭滿佈充滿特色既小店鋪。



嵐山豆腐好出名,爸爸媽咪即刻買咗個豆腐雪糕食。


佢哋竟然食晒啲雪糕先至俾個筒我,大蝦細啫!



呢間店鋪好幽雅,門外嗰兩串風鈴好靚...



但係唔駛10秒,就俾皓皓bb破壞咗咁幽雅既意境。




嵐山天龍寺內~~



寺院同嵐山山脈渾然一體~~


呢啲咪就係以前讀書時候講既借景法囉!


中國既庭院成日用呢種手法,原來日本寺院都係。



天龍寺前留影。



想像寺院內夾道長滿櫻花或者紅葉,是何其壯觀!



寺廟內古色古香。。。



離開天龍寺,繼續向前行....


沿途發現這一棵掛了很多類似蘋果既果樹,


樹枝光禿但又結果子,很可愛!



這個原為供遊人查詢景點位置既設施,現成了皓皓既呔盤。



終於行到呢度最具名氣既渡月橋。


嘩!真誇張,氣溫好似即時急降幾度,凍到阿b鼻仔紅晒!



聽講呢條橋係因龜山上皇既一句詩~「似滿月過橋般」而得名,


幾有詩意!



咁靚既環境,點都要同仔仔合照一張既!



渡月橋其實橫誇後面大堰川。



冬天應該係呢度最失色既季節,


有機會既,一定會帶皓皓响春秋二季再黎。



渡月橋附近小小既神社。


遊完嵐山,响其中一間小店內吃天婦羅蕎麥麵、烏冬,唔知係咪天氣凍同周遭環境既關係,呢碗麵食得特別窩心!


接近黃昏時間,我哋要告別充滿古樸氣息既京都喇!


驅車前往大阪梅田,途中經過西松屋,我哋兩個媽咪忍唔住落車掃貨;一掃就係45分鐘,攪到差啲趕唔切响8點黎到大阪還車


我哋先到Hotel Sunroute Umeda check in,再到梅田一帶搵食。黎到一間食鐵板燒既食肆,好多人等位,等完一大輪,大家餓到飛起,都唔記得影相lu!


估唔到係,啲鐵板燒好好味喎,尤其是大阪燒,爸爸媽咪係第一次食,原來味道唔錯;其他如雞呀、牛呀、炒麵呀、魷魚呀、餃子呀、雞軟骨呀.....全部都好好食。每人二百幾蚊,抵食呀!


食完已經十一點幾,番酒店瞓覺喇!


~Day 3完結~


 


沒有留言:

張貼留言