2010年1月9日 星期六

0910 京阪冬日 の旅^^Day 6(上)~海遊館探秘

1 Jan 10(Fri)


Day 6


酒店→海遊館→阪急西宮Gardens→梅田


今日又係有車坐既日子,真係開心!媽咪發覺有車坐既日子,皓皓係冇咁扭計,原因係上車之後佢好多時會肯瞓覺(似足媽咪,媽咪都係上車就瞓),咁瞓得夠,就自然冇咁躁啦!


好,我哋先响海遊館出發!海遊館於大阪市的「天保山 HARBOUR VILLAGE」,係全球最大的水族館,我哋一齊去探索吓海底世界既奧秘啦



入口處~~



入口處只係啲細魚仔,但係已經吸引住阿b。。。



掛住睇,叫好耐先至望鏡頭。



晴姐姐專心睇人餵海狗(都唔記得係咪海狗),


阿b你做嘜偷望晴姐姐?



媽咪成日叫阿b望鏡頭,佢就偏玩嘢唔肯望。


要捕捉好多張先影到一張望鏡頭架



開心~~



興奮咁指指點點。。。。



好巨型既龍吐珠~~



睇唔睇到我後面嗰隻係嘜東東?



嗱!大特寫俾大家睇:企鵝呀!



我同企鵝傾緊計,唔好騷擾我!



成堆企鵝排排企,好鬼得意



阿b,你响晴姐姐後面古靈精怪,想點呀?



唔係專業就唔係專業,後面啲大螃蟹,影出黎都唔知似嘜?



媽咪,你呢張仲攪笑,影到隻水母成條高麗蔘咁。。。



呢度真係有好多種類既水母,睇住啲水母好似燈泡咁,


一鼓一縮,其實都係一件賞心樂事。


可惜媽咪啲相影出黎一啲都唔靚。。。



海遊館入面真係有好多好靚既海洋生物,


最細適合帶小朋友去睇。。。


睇番啲相,真失敗!竟然唔記得影呢度最出名既鯨鯊!



好在有條假既頂住檔


呢張相盛惠1000yen!影完之後,爸爸問媽咪:買唔買?


媽咪答:海洋公園嗰張都買啦!何況呢張?



海遊館門口出面空地有一群企鵝俾人影相,我哋最初以為假既,


殊不知佢哋識郁,係堅既


心諗:入面嗰啲咁好環境,又可以游黎游去;


出面呢啲就齋企食西北風,真係同鵝唔同命!



爸爸去攞熱水沖奶,阿b趁機响館外既空地度喪跑



天保山大摩天輪!可惜媽咪有啲畏高,唔敢坐!



爸爸响海遊館買咗個福袋,裏面有一大堆精品。


爸爸成日話媽咪買埋啲無聊精品,佢自己咪又係!


 


~Day 6 待續~


1 則留言:

  1. 哈哈哈...成日話皓皓bb喪跑...好搞笑
    福袋係咪果d唔知入面有咩架?
    [版主回覆01/11/2010 01:57:00]佢真係經常喪跑架~~
    福袋係密封既,唔知入面有啲嘜,所以拆既時候都幾興奮

    回覆刪除